Symptomer - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2014

Anonym trådstarter

vsimonev skriver:

Jeg er 21 og testede positiv i forgårs og fik det bekræftet hos lægen i går. Jeg er ca 5+4 I dag. Det der fik mig til at teste var ingen mens. Vidste den ville være negativ men ville have ro i sindet, tænkte det så lige kunne passe med en positiv og det var den også! <3 dog var jeg lidt oppustet og humøret var helt galt xD - det var ikke planligt og havde kun lige misset p-pillerne i en måneds tid., men er så lykkelig og jeg kan stadig ikke forstå det! <3

Ps er førstegangs <3

Ej tillykke.   Hvor er det fedt. 

Du havde ikke prøvet at tage en tidligere test som var negativ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg har heller ikke testet. Ville bare høre om det var muligt at være gravid hvis man slet intet kan mærke før man burde få mens. 

Ud over ekstremt ondt i ryggen og næsen er skarp, men ellers tester jeg ikke før slut december. Ville bare sikre jeg ikke skulle være skuffet for tidligt. 

De fleste mærker  intet så tidligt tror jeg. Og mange der gør mærker i virkeligheden mere sin ægløsning  er min teori  

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

De fleste mærker  intet så tidligt tror jeg. Og mange der gør mærker i virkeligheden mere sin ægløsning  er min teori  

Nu kom jeg til at teste. En uge tidligere end forventet mens. Hvor jeg dum. I know. Den var os negativ 

Ved du om man kan teste negativ nu( så tidligt) , selv om man måske er gravid?

Anmeld

21. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Nu kom jeg til at teste. En uge tidligere end forventet mens. Hvor jeg dum. I know. Den var os negativ 

Ved du om man kan teste negativ nu( så tidligt) , selv om man måske er gravid?

Ja det kan du sagtens. Næsten ingen gravide tester positivt så tidligt.  Ægget skal jo sætte sig fast efter æl før kroppen lige skal opfange det. Så rolig nu 

Anmeld

21. december 2014

vsimonev

Anonym skriver:

Ej tillykke.   Hvor er det fedt. 

Du havde ikke prøvet at tage en tidligere test som var negativ? 

Nej havde jeg ikke., havde taget en om aftenen som var positiv og en igen tidlig morgen som var mindre positiv 

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Ja det kan du sagtens. Næsten ingen gravide tester positivt så tidligt.  Ægget skal jo sætte sig fast efter æl før kroppen lige skal opfange det. Så rolig nu 

Du har reddet min dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.