Symptomer - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
15 svar
1 synes godt om
15. december 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen. 

Hvor tidligt havde i symptomer på graviditet efter ægløsning og hvilke symptomer havde i? 

Hvor lang tid har det taget at blive gravide? I må også gerne skrive hvor gamle i er. 

Hjælp, havde ægløsning igår og har haft sex hver dag siden mens. Jeg vil virkelig gerne have gode råd til ikke at tænke på om jeg er gravid eller ej, da jeg har hørt det gør det svære at blive gravid, at man tænker på det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

l.kjoeller

Første symptom mens smerter ved mens tidspunkt  men ingen mens. Ondt i bryster. Ellers ingen tidlige symptomer.  Tror bare man må indse at kroppen først selv skal findw ud af den er gravid og at man derfor ikke har graviditetstegn 2 dage efter æl eksempelvis.  Bare prøve at lave andre ting of leve som altid og så lad være at blive test  monster. Test  først over tid . 4+0 tidligst er mit råd 

Anmeld

15. december 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej allesammen. 

Hvor tidligt havde i symptomer på graviditet efter ægløsning og hvilke symptomer havde i? 

Hvor lang tid har det taget at blive gravide? I må også gerne skrive hvor gamle i er. 

Hjælp, havde ægløsning igår og har haft sex hver dag siden mens. Jeg vil virkelig gerne have gode råd til ikke at tænke på om jeg er gravid eller ej, da jeg har hørt det gør det svære at blive gravid, at man tænker på det? 

Vi brugte ikk ægløsningstest vi haft bare sex ca 2-3 dags mellemrum

jeg fik symptomer ca 2-3 dage før forventet menses. Symptomer var det at jeg oplevet ømme bryster og oppustet   Jeg testet positivt 3+5 

jeg bliv gravid på 3 månede. 

Min mand på det tispunkt var 24 år og jeg var 25 

og nu har vi en datter på 4 måneder 

min mand er nu 25 og jeg er 26 

Anmeld

18. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg har heller ikke testet. Ville bare høre om det var muligt at være gravid hvis man slet intet kan mærke før man burde få mens. 

Ud over ekstremt ondt i ryggen og næsen er skarp, men ellers tester jeg ikke før slut december. Ville bare sikre jeg ikke skulle være skuffet for tidligt. 

Anmeld

18. december 2014

ninibadini

En uge efter æl fik jeg mens-lignende følelse. Nogle dage efter ømme bryster og tissetrang

Anmeld

18. december 2014

lillespir26

Gravid i første forsøg 

kvinde 24 mand 30 

oppustet, menssmerter, hovedpine, træt , ondt i brysterne og mange wc besøg altså gang i maven 

testede positiv en gang i uge 8 ca. Da jeg ikke regnede med jeg var gravid havde jeg slået det hen ret længe 

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Wow det er vildt der går så kort ved nogle og så lang tid før andre kan teste positiv A

Anmeld

19. december 2014

Rengyduck

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

Det er ikke sikkert, at der overhovedet dukker symptomer op (andet end udebleven menstruation). Men hvis man går og håber meget på det, kan kroppen godt spille én et puds, sådan at man pludselig får alle de graviditetssymptomer man læser om - uden at der nødvendigvis er bonus.

Det eneste symptom jeg havde var, at jeg var mere sulten end normalt. Jeg testede 4+2 og der var den sørme positiv  Det tog 2 måneder for os (dog var jeg bortrejst i den første måned, så der blev pudsigt nok ikke gået så meget til den) og jeg er 31 

Jeg tror ikke man kan tænke så voldsomt, at ægget ikke gider at blive befrugtet. Men hvis man tænker sig tosset og håber i 14 dage inden mens, bliver man desto meget mere skuffet når menstruationen så kommer  Lev livet som du normalt gør og prøv at fylde tiden ud med andre ting - ellers bliver det frustrerende i længden  Jeg tænkte ikke så meget over det, og drak både et par glas rødvin, dyrkede hård motion og lavede voldsomme løft i perioden inden jeg vidste jeg var gravid. Men til gengæld var der andre ting som fyldte meget mere i mit hoved - så måske det er dét der hjælper 

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg arbejder rigtig meget lige for tiden. Sådan man bliver helt stresset. Håber ikke det påvirker så meget. Det mest om aften når jeg ligger hjemme jeg tænker på det. Jeg opfører mig også som normalt inden jeg ved om der er bid. Er dog ikke det store alkohol monster, så drikker ikke særlig ofte og særlig meget. 

Åh. Det har bare været en drøm i så mange år. Og endelig er vi gået igang. Min ægløsning var positiv i søndags og vi havde sex hver dag i halvanden uge. Så håber den kunne give bonus. Man er bare så bange for man er infertil. Er 24 år. 

Anmeld

20. december 2014

vsimonev

Jeg er 21 og testede positiv i forgårs og fik det bekræftet hos lægen i går. Jeg er ca 5+4 I dag. Det der fik mig til at teste var ingen mens. Vidste den ville være negativ men ville have ro i sindet, tænkte det så lige kunne passe med en positiv og det var den også! <3 dog var jeg lidt oppustet og humøret var helt galt xD - det var ikke planligt og havde kun lige misset p-pillerne i en måneds tid., men er så lykkelig og jeg kan stadig ikke forstå det! <3

Ps er førstegangs <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.