Anonym skriver:
Hej allesammen.
Hvor tidligt havde i symptomer på graviditet efter ægløsning og hvilke symptomer havde i? 
Hvor lang tid har det taget at blive gravide? I må også gerne skrive hvor gamle i er. 
Hjælp, havde ægløsning igår og har haft sex hver dag siden mens. Jeg vil virkelig gerne have gode råd til ikke at tænke på om jeg er gravid eller ej, da jeg har hørt det gør det svære at blive gravid, at man tænker på det? 
Det er ikke sikkert, at der overhovedet dukker symptomer op (andet end udebleven menstruation). Men hvis man går og håber meget på det, kan kroppen godt spille én et puds, sådan at man pludselig får alle de graviditetssymptomer man læser om - uden at der nødvendigvis er bonus.
Det eneste symptom jeg havde var, at jeg var mere sulten end normalt. Jeg testede 4+2 og der var den sørme positiv
Det tog 2 måneder for os (dog var jeg bortrejst i den første måned, så der blev pudsigt nok ikke gået så meget til den) og jeg er 31 
Jeg tror ikke man kan tænke så voldsomt, at ægget ikke gider at blive befrugtet. Men hvis man tænker sig tosset og håber i 14 dage inden mens, bliver man desto meget mere skuffet når menstruationen så kommer
Lev livet som du normalt gør og prøv at fylde tiden ud med andre ting - ellers bliver det frustrerende i længden
Jeg tænkte ikke så meget over det, og drak både et par glas rødvin, dyrkede hård motion og lavede voldsomme løft i perioden inden jeg vidste jeg var gravid. Men til gengæld var der andre ting som fyldte meget mere i mit hoved - så måske det er dét der hjælper 
Anmeld