hvad gør vi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2014

Chevro

Anonym skriver:

hvordan i delen får vi buk med hakkerierne ?

vi har snart været sammen i 7mdr, 2 af disse mdr har bare bestået af problemer..

jeg synes han ikke laver andet at brokke sig og omvendt.. 

ingenting er bedre end det han gør og siger, og jeg er ved at BRÆKKE mig..

feks i weekenden,

vi var til jule tam tam ved hans familie, vi får så pizza til aften, det er sådan en tradition de har. 

jeg bestiller en børne pizza og får så spist det hele. imens ALLE kan høre det, siger han "nøøøøøøøj ku du virkelig spise hele den pizza, men store øje og total overrasket, det havde jeg ikke troet" 

jeg sidder og rødmer i hele hovedet mens jeg tænker, "Nå var det forkert, klamt af mig eller hvad" ska siges jeg havde hele dagen spist lidt rør æg, halv rugbørd og 2 æbleskriver.. 

så siger jeg til ham da vi køre hjem, at det synes jeg faktisk ikke var særlig rart, og så bliver det til en diskussion. 

her til morgen er han taget på arbejde hvor vi har mundhakket på hinanden.

Nu har vi godt nok været sammen i 7 år! Men hvis min kæreste blander sig i hvad jeg spiser - får han bud på at klappe i! 

Også selvom det er i hans families påhør!!

Jeg vil sige at det er meget normalt man har perioder med mundhukkerier, uenigheder og en lyst til at pande ham en  Men så længe man husker at fortælle hvad man føler og siger sin mening - så man ikke går og bliver bitter over tingene. Så skal det nok gå  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Altså hvis han bare sagde det sådan i sjov så er det jo bare sjov. Men hvis han sagde det i alvor så må jeg nok sige hold da op hvor er det dobbelt moralsk

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Nu har vi godt nok været sammen i 7 år! Men hvis min kæreste blander sig i hvad jeg spiser - får han bud på at klappe i! 

Også selvom det er i hans families påhør!!

Jeg vil sige at det er meget normalt man har perioder med mundhukkerier, uenigheder og en lyst til at pande ham en  Men så længe man husker at fortælle hvad man føler og siger sin mening - så man ikke går og bliver bitter over tingene. Så skal det nok gå  

jeg svaret os flabet tilbage 

men er det normalt at man gør det efter så kort tid, altså har de uenigheder ? 

føler virkelig ikke der er andet end brokkeri, og han gør det altid værre end det er feks, slutter han altid med sætningen hvorfor er vi sammen, eller hvorfor er du så sammen med mig, osv osv..

er død træt af den sætning, for for mig virker det til at det hele kan slutte på få minutter når man hver GANG siger sådan 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

Kommende mor skriver:

Altså hvis han bare sagde det sådan i sjov så er det jo bare sjov. Men hvis han sagde det i alvor så må jeg nok sige hold da op hvor er det dobbelt moralsk

han sagde at det var for sjov, da jeg konfonteret det med ham ude i BILEN...

hvor til jeg så sagde, at så skulle han virkelig til at lærer at styre hans ansigt og øjne for de fortalt noget HELT ANDET. 

Anmeld

15. december 2014

Patriark

Anonym skriver:

hvordan i delen får vi buk med hakkerierne ?

vi har snart været sammen i 7mdr, 2 af disse mdr har bare bestået af problemer..

jeg synes han ikke laver andet at brokke sig og omvendt.. 

ingenting er bedre end det han gør og siger, og jeg er ved at BRÆKKE mig..

feks i weekenden,

vi var til jule tam tam ved hans familie, vi får så pizza til aften, det er sådan en tradition de har. 

jeg bestiller en børne pizza og får så spist det hele. imens ALLE kan høre det, siger han "nøøøøøøøj ku du virkelig spise hele den pizza, men store øje og total overrasket, det havde jeg ikke troet" 

jeg sidder og rødmer i hele hovedet mens jeg tænker, "Nå var det forkert, klamt af mig eller hvad" ska siges jeg havde hele dagen spist lidt rør æg, halv rugbørd og 2 æbleskriver.. 

så siger jeg til ham da vi køre hjem, at det synes jeg faktisk ikke var særlig rart, og så bliver det til en diskussion. 

her til morgen er han taget på arbejde hvor vi har mundhakket på hinanden.

Det lyder som velplaceret ironi. Jeg smilede da jeg læste indlægget.

Anmeld

16. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det lyder da til at det bare var en joke - netop fordi du havde bestilt en børnepizza. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.