Positiv test hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2014

crish89

Slet ingen der først har kunne teste positivt sent? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

l.kjoeller

Da jeg mistede  testede jeg svagt positivt 4+2. De to andre gange testede jeg bragene positivt 3+5 og 4+0

Anmeld

14. december 2014

l.kjoeller

crish89 skriver:

Slet ingen der først har kunne teste positivt sent? 

Jeg kunne godt teste meget positiv.  Men fulgte man mit hcg i blodprøver steg  det ikke nok. De troede jeg  ville miste osv. Gjorde  jeg ikke. Så der er stor  forskel.  Og i andre tråde herinde har folk snakket om de var flere uger over tid før de kunne. 

Anmeld

14. december 2014

l.kjoeller

crish89 skriver:

Hvor er dine fint tydelige, så tydelige er mine slet ikke. 

Tror jeg ville bede om blodprøve.  For ellers  er det ikke meget hcg  er steget hvis du er 5 + 

Anmeld

14. december 2014

crish89

l.kjoeller skriver:

Da jeg mistede  testede jeg svagt positivt 4+2. De to andre gange testede jeg bragene positivt 3+5 og 4+0

Super Tak for svar  

Anmeld

14. december 2014

crish89

l.kjoeller skriver:

Jeg kunne godt teste meget positiv.  Men fulgte man mit hcg i blodprøver steg  det ikke nok. De troede jeg  ville miste osv. Gjorde  jeg ikke. Så der er stor  forskel.  Og i andre tråde herinde har folk snakket om de var flere uger over tid før de kunne. 

Okay super mange tak for svar, rart at hører andre os har været flere uger over tid. Er 5+3-6+0 idag, og først her til morgen kunne jeg ane en meget svag streg, men har så meget kvalme og svage jag i underlivet.. 

Anmeld

14. december 2014

crish89

l.kjoeller skriver:

Tror jeg ville bede om blodprøve.  For ellers  er det ikke meget hcg  er steget hvis du er 5 + 

Nej var os lidt det jeg tænkte, men har kontaktet lægen, så får nok svar i morgen på hvad hun vil.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.