Positiv test hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.544 visninger
16 svar
3 synes godt om
13. december 2014

crish89

Hej. Hvornår kunne i teste positivt, eller svagt positiv?

Hvor tydelige var jeres teste? 

Mine er meget meget utydelige og kun helt tynd streg med lidt farve, men kan ikke fange den på kamera ordenligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

Os&lilledig

Den enkelte "ene Strips" er da jeg mistænkte i 3+3 og mistænkte at den ville blive positiv de næste dage./ de næste 3+4 næste 3+5 næste 3+6 næste og 4+1 nogle af dem, er fra samme dage, bare med timers mellemrum.. De ligger i rækkefølge fra den første til den sidste igår  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2014

MT86

crish89 skriver:

Hej. Hvornår kunne i teste positivt, eller svagt positiv?

Hvor tydelige var jeres teste? 

Mine er meget meget utydelige og kun helt tynd streg med lidt farve, men kan ikke fange den på kamera ordenligt. 

På mine billeder kan du se hvornår jeg testede positivt. Testede dagen før det enkelte billede!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2014

Heidi.R.

Os&lilledig skriver:

Den enkelte "ene Strips" er da jeg mistænkte i 3+3 og mistænkte at den ville blive positiv de næste dage./ de næste 3+4 næste 3+5 næste 3+6 næste og 4+1 nogle af dem, er fra samme dage, bare med timers mellemrum.. De ligger i rækkefølge fra den første til den sidste igår  

Hvor kan man da købe de g-tests du har der, den øverste og nederste,? Dem har jeg ik set før... hmm 

Anmeld

13. december 2014

Os&lilledig

Vi har været i fertilitets behandling og fået dem fra klinikken. Men lægen har dem også de kan købes på nettet

Anmeld

13. december 2014

Heidi.R.

Os&lilledig skriver:

Vi har været i fertilitets behandling og fået dem fra klinikken. Men lægen har dem også de kan købes på nettet

Ahh ok derfor så...

Anmeld

13. december 2014

Os&lilledig

Den hedder instalert vist :p 

Anmeld

13. december 2014

Heidi.R.

Os&lilledig skriver:

Den hedder instalert vist :p 

Ok kigger lige så måske senere. Tak... hehe... 

Anmeld

13. december 2014

crish89

Os&lilledig skriver:

Tusind tak, min ser ud som din den første, har bare ikke fået en mere tydelig endnu er 5+ nu.. 

Anmeld

13. december 2014

crish89

MT86 skriver:

På mine billeder kan du se hvornår jeg testede positivt. Testede dagen før det enkelte billede!

Hvor er dine fint tydelige, så tydelige er mine slet ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.