Tissetræng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2014

PippiLangstrømpe

Anonym skriver:

Det lyder i hvertfald lovende! Jeg er selv gået 2 dage over tid, men var til lægen i fredags, hvor urintesten var negativ.. Håber inderligt min menstruation udebliver! Skriv gerne hvad svaret bliver! 

Jeg håber, håber, håber også!! Også for dig selvfølgelig! Du må endelig også skrive, hvad der sker hos dig. Det er kun fedt at kunne dele lidt. Jeg ved at det nogen gange er sådan at det tager noget tid for nogen at producere HCG, så lad os bare håbe det er det og at alt er okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

Anonym trådstarter

PippiLangstrømpe skriver:

Jeg håber, håber, håber også!! Også for dig selvfølgelig! Du må endelig også skrive, hvad der sker hos dig. Det er kun fedt at kunne dele lidt. Jeg ved at det nogen gange er sådan at det tager noget tid for nogen at producere HCG, så lad os bare håbe det er det og at alt er okay

Ja, lad os  fingre for os begge to! Jeg har læst at der er mange der går meget over tid, før de rent faktisk får en positiv test enten derhjemme eller hos lægen - håber inderligt jeg er en af dem eller at den anden streg dukker op i løbet af i næste uge! 

Anmeld

13. december 2014

PippiLangstrømpe

Anonym skriver:

Ja, lad os  fingre for os begge to! Jeg har læst at der er mange der går meget over tid, før de rent faktisk får en positiv test enten derhjemme eller hos lægen - håber inderligt jeg er en af dem eller at den anden streg dukker op i løbet af i næste uge! 

Jeg krydser både arme og ben .

Hvis din mens forhåbentlig ikke er dukket op indenfor den næste lille uges tid og du stadig tester negativ, så synes jeg du skal spørge om en blodprøve. Den kan helt sikkert give dig svar :-).

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg krydser både arme og ben .

Hvis din mens forhåbentlig ikke er dukket op indenfor den næste lille uges tid og du stadig tester negativ, så synes jeg du skal spørge om en blodprøve. Den kan helt sikkert give dig svar :-).

Yes, i know.. Tænker jeg lige giver den til i hvertfald torsdag.. Ligger bare med smerter i underlivet - om det er ligamentsmerter eller menstruationsmerter er jeg ikke sikker på, så bliver lidt bekymret for at det er falske forhåbninger...  Har dog ved siden har kvalme og ømme bryster, så må bare håbe på det bedste. 

Anmeld

13. december 2014

PippiLangstrømpe

Anonym skriver:

Yes, i know.. Tænker jeg lige giver den til i hvertfald torsdag.. Ligger bare med smerter i underlivet - om det er ligamentsmerter eller menstruationsmerter er jeg ikke sikker på, så bliver lidt bekymret for at det er falske forhåbninger...  Har dog ved siden har kvalme og ømme bryster, så må bare håbe på det bedste. 

Jeg synes godt jeg kunne mærke forskel på mens smerter og ligament smerterne sidste gang... Men jeg har heller aldrig rigtig mens smerter.. Ligament smerterne nev noget mere og først var det i den ene side og så i begge og så med lidt "jag" i skeden som også kom til at føles lidt mere øm. Det er selvfølgelig forskelligt fra kvinde til kvinde. Kvalme har jeg aldrig haft (kun den forbandede halsbrand... Bvdr!). Hvad angår ømme bryster, så kan det vist både være et tegn på mens, ægløsning og graviditet... Men jeg håber for dig! Har I prøvet i noget tid? Man har lov at håbe... Uden håb ville der aldrig komme søde børn til verden!

Anmeld

14. december 2014

PippiLangstrømpe

Hej.

Jeg har fået en blødning i dag dog ikke så kraftig at den rammer mit bind (undskyld for den lækre detalje) og så har jeg testet meget svagt positivt oveni også.. Hvad mon jeg skal tænke og tro? Synes godt nok der er længe til i morgen lige nu.. Vil bare gerne ha' den blodprøve NU!

hvordan går det hos dig? Er din mens stadig udeblevet? Jeg !

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har fået en blødning i dag dog ikke så kraftig at den rammer mit bind (undskyld for den lækre detalje) og så har jeg testet meget svagt positivt oveni også.. Hvad mon jeg skal tænke og tro? Synes godt nok der er længe til i morgen lige nu.. Vil bare gerne ha' den blodprøve NU!

hvordan går det hos dig? Er din mens stadig udeblevet? Jeg !

Min er stadig udeblevet heldigvis, men går rundt med lidt smerter i underlivet, hvilket gør det lidt frustrerende... 

Min test er stadig negativ, det var den i hvertfald i går aftes. 

Anmeld

14. december 2014

PippiLangstrømpe

Anonym skriver:

Min er stadig udeblevet heldigvis, men går rundt med lidt smerter i underlivet, hvilket gør det lidt frustrerende... 

Min test er stadig negativ, det var den i hvertfald i går aftes. 

Det kan sagtens være graviditeten der giver smerter. 

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

Det kan sagtens være graviditeten der giver smerter. 

Det er også det jeg satser på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.