Hej med jer :-)
da jeg var gravid med min datter, som nu er seks år, så kan jeg huske at det eneste symptom jeg nærmest havde var en voldsom tissetrang og indimellem gjorde det også lidt naller når jeg sad der og kun kunne presse et par dråber ud. Lige fra begyndelsen af graviditeten nærmest. Jeg blev tjekket for blære betændelse det meste af graviditeten, men jeg havde det ikke. Skulle bare tisse :-p.
Nu er jeg i den situation hvor jeg ikke ved om jeg er gravid igen. Min mens er eget regelmæssig, men jeg er gået to dage over tid og var ved lægen i torsdags, fordi jeg troede jeg havde blære betændelse :-p. Lægen tjekker det hele (også for klamydia... Hun er altid så grundig ha ha) og da hun står med fingrene oppe i mig (undskyld beskrivelsen), så spørger hun "kan du være gravid?" Du er faktisk ret hævet. Enten er du gravid eller også kan du måske have en lille cyste, men det er ganske normalt." Jeg kan faktisk godt være gravid, men havde ikke nævnt noget og tænker at det er underligt at den cyste lige skulle komme nu og give symptomer som murren/niven i underlivet for en uge siden, mega tissetrang (og halv våde trusser, hvorfor det??), træthed, og den velkendte halsbrand lign. fornemmelse. Jeg testede selv i sidste uge, men negativ og også i forgårs, men det var jo også inden forventet mens... Jeg tester ikke inden mandag, hvor jeg skal ha' taget en blodprøve hos lægen. Jeg håber sandelig der er en lille baby på vej :-)! Hvad tror I? Byd gerne ind med tanker :-)!
Anmeld