Skade på borger på plejehjem :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2014

MorDk

Det er hvad der sker. Men undlad blomsterne... Du bliver nød til at tænke langsigtet. Hvad hvis der sker noget med en anden bb'er skal du så også give denne blomster? Ellers super sød tanke.

Jeg tænker at det selvfølgelig skal dokumenteres (hvilket jeg tænker du/I nok allerede har gjort) Og så vil jeg mener der skal skrives en UTH (utilsigtet hændelse) Snak med din leder omkring dette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svare  det hjælper 

Jeg tror jeg vælger ikke at købe blomster kun fordi jeg ikke arbejder der fast, og jeg vil ikke ha de andre på afdelingen bliver irriteret op mig, fordi hvad om en anden laver en UTH og hun ikke køber blomster til sin borger? 

Men jeg har tænke mig, at snakke med hende igen. og om hendes family kommer i dag, må jeg sige det er mig, er meget nervøs for dette  

Jeg har aldrig i mit liv set et så grimt et øje, der var bare blod over det hele i øjet, jeg har aldrig lavet et UTH før, og så når jeg laver en, der  er så voldsom.. 

jeg bliver bare nød til acceptere det er skete, og være ekstra forsigtig næste gang jeg putter briller på en borger. 

skal på arbejde i aften. Håber bare øjet ser meget bedre ud, det gjorde det efter 3 timer da jeg tog hjem i går. 

Anmeld

13. december 2014

Stjerneskud84

sne190810 skriver:

Helt professionelt set, så nej - undlad blomsterne.

Det er en sød tanke, og jeg kan godt følge den. Men .. 

Det er med til at sætte en forventning, og hvad gør du så næste gang når du laver en ny fejl? Eller hos en anden borger?

Det er et hæderligt uheld, og kan ske for enhver. 

Tænk langsigtet. Men hvis du er i tvivl, så snak med din leder omkring det.  

Enig! 

Anmeld

13. december 2014

Tranebaer

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svare  det hjælper 

Jeg tror jeg vælger ikke at købe blomster kun fordi jeg ikke arbejder der fast, og jeg vil ikke ha de andre på afdelingen bliver irriteret op mig, fordi hvad om en anden laver en UTH og hun ikke køber blomster til sin borger? 

Men jeg har tænke mig, at snakke med hende igen. og om hendes family kommer i dag, må jeg sige det er mig, er meget nervøs for dette  

Jeg har aldrig i mit liv set et så grimt et øje, der var bare blod over det hele i øjet, jeg har aldrig lavet et UTH før, og så når jeg laver en, der  er så voldsom.. 

jeg bliver bare nød til acceptere det er skete, og være ekstra forsigtig næste gang jeg putter briller på en borger. 

skal på arbejde i aften. Håber bare øjet ser meget bedre ud, det gjorde det efter 3 timer da jeg tog hjem i går. 

Synes ellers det var en rigtig fin idé med blomster. Det er da klart at det ikke er noget man (og andre) kan forvente. Det er bare ren ekstra omsorg, som borgeren kan blive rigtig glad for. Og det er et rigtig fint signal til familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.