Hej alle jer som har haft svaret på mit indlæg
Da vi / jeg gik i seng igår og ventede 1 time på han kom i seng fordi han lige skulle spise, lige skulle se en serie færdig lige skulle spise igen kl 23:30 og han skal på arbejde idag jo
som han plejer )
Nå men han bedt mig finde en film vi kunne falde i søvn til, så det gjorde jeg og ventede på at han skulle komme ind
Der kom ingen
Jeg råbte Skaaaaat? kommer du snart ind eller skal jeg bare lægge mig til at sove?
Han svare som hans sædvanlige svar i dagligdagene
Jeg skal lige spise og se det sidste af serien færdig, det slutter snart

Nå tænkte jeg, så venter jeg da bare! 
der går yderligere 20 min
jeg råber igen (er du ved at spise hele stuen?)
Ham nej men jeg skal lige ryge en smøg

Dorrrh tænker jeg, du skal lige mig her og der og alle dage i ugen
ps vi har været sammen i 2 år til april og kendt hinanden i 4 år
Og jeg elsker ham selvfølgelig højt, han er den bedste kæreste jeg nogensinde har haft som er blevet lidt træls at ha med at gøre!
Han kommer så ind og ligger sig til at se sin lorte serie videre herinde på mobilen?
øh tænker jeg i mig selv, hvad skulle jeg så finde en film for og ligge og vente for
jeg slukker min bærbar og ligger og glor op i loftet, han ligger sin telefon væk og kravler helt tæt på mig, det kan jeg bare mærke på mig selv jeg bare overhovedet ikke gider
så jeg sætter mig op og siger
kat jeg er træt af vores forhold
ikke at vente barn med dig, men det her forhold uden sex uden kys rigtigt, ingen kram hellere og det altid mig der skal komme til dig og møsse dig fortælle dig hvor dejlig og lækker og flot en krop du har
Jeg mangler at få noget igen, jeg mangler den mand jeg blev forelsket i og jeg elsker af hele mit hjerte, som trøster mig når jeg græder og ikke bliver lettere træt af det, som ved hvordan jeg er indrettet som behandler mig som en prinsesse og ikke bare som et spøgelse der går rundt!
Han bliver stille og siger : vi kan snakke om det imorgen for nu jeg for træt og klokken er mange godnat..
min hjerne klikker og siger : DET DIN SKYLD AT KLOKKEN BLEV SÅ MANGE! HVEM VAR DET DER LIGE SKULLE DIT OG DAT OG BRÆK MIG I ØRET!
OG jeg ved imorgen taler vi ikke om det! fordi alle vores problemer forgår jo på sms!
der kan vi godt snakke sammen om det der trykker og der du kærlig og den mand jeg kender!
Jeg gik bagefter ind på kontoret for at puste af også kom gråden bare
min mand råber: Kom nu herind istedet for det der......så jeg stopper med at græde og siger nej jeg vil fandme ej, det var dig der sagde for ½ år siden gråd var ok at man ikke skal holde inde med det
kommer ind til ham da han var faldet i søvn
kunne bare ikke selv
Anmeld