newsence skriver:
syntes I begge er gal på den..
ja du får ikke taget telefonen men det er jo ikke med vilje men når du så forsøger at ringe tilbage bliver han tøssefornærmet og nægter at tage den???
Hvis han havde taget den da du ringede var det jo ikke blevet til så mange opkald og han ved jo du går og er nærvøs så syntes bestemt også han har opført sig dumt...
hvorfor går han ud fra at du ikke gider tage den.. han tænker ikke at det er et uheld??
I to skal vist have en snak sammen omkring jeres bekymringer her efter dødsfaldet ( husk en krise kan godt tage laaaang tid at komme sig over) og hvad I skal gøre hvis den ene ikke svare og så skal I måske aftale af man spørger pænt hvorfor og ikke bare dømmer på forhånd..
OG at når man ser at den anden ringer så svare man sgu... og ser man det ikke så ringer man tilbage så snart man ser den.. Men man nægter ikke at tage telefonen af den eneste grund at nu skal man have hævn... det er på ingen måde ok..
Ja den begravelse ligger dybt i mig da det var min veninde / vores fælles ven. Jeg ved ikke om han blev sur over jeg ikke tog den første gang, han sagde bare han ikke gad det fis med jeg skrev og ringet så mange gange
og det var fandme belastende at jeg ringede så mange gange og at han derfor ikke gad at tage den
Altså jeg tænkte nu kunne jeg jo se han selv han ringet et par gange til mig, så jeg tænker jo bare straks, det må være meget vigtigt ellers plejer han kun at ringe 1 gang
Man går da først i panik når mobilen går på telefon svaren også prøver jeg igen og så der hul igennem men ingen der tager den
Jeg starter med at skrive undskyld nåede ikke mobilen, og at jeg lige havde forsøgt at ringe tilbage uden held, plus at min mobil lagde i køkkenet derfor hørte jeg den hellere ikke
Jeg venter så med at ringe igen og ser om der kommer svar
Men ingen svar så jeg fyre lige 2 beskeder afsted hvor det skulle ha været 1 besked
Ringer igen bagefter og skriver da efter jeg altså bliver bekymret når nu der er gået 48 min i alt uden et eneste svar fra ham
Han kom så hjem og flippede ud og det som jeg skriver i opslaget, at han sagde han gjorde det med vilje ikke at tage mobilen fordi jeg ringede for mange gange og skrev
Mit problem er min fortid som var et kaotisk liv ligefra de 12 år og op til de 20 år
Vold dødstrusler, Trusler med kniv og økse peget mod min gravide mave i uge 25-30 med den første fødte som er med min psykopat eks. Så jeg kan godt få små små små meget småå Flashback
Mit PTSD udløses mest vis jeg ikke kan få fat i folk eller folk brænder mig af ydmyger mig joker med mig hvor jeg faktisk ikke altid kan se om det er sjov eller alvor
? og hvor det sjove er i det henne. Men ellers er jeg nu altid sød og hjælpsom overfor alle folk og forlanger ikke så meget som et tak tilbage