Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
GUSO skriver: Vi har en Winther dolphin og er vildt glade for den, den er let at køre med og masser af plads til både unger og bagage kan klart anbefale den
Vi har en Winther dolphin og er vildt glade for den, den er let at køre med og masser af plads til både unger og bagage kan klart anbefale den
Puh! Det vidst lige over budget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror i der kommer tilbud på cykelanhængere i januar?
Lukas&Liam<3 skriver: Kan kun finde nogen der koster over 5000
Kan kun finde nogen der koster over 5000
Vildt! Hvad med brugt? Synes jeg har set nogle der kun er et par år gamle til 1.500-1.800 kr
MummiT skriver: Vildt! Hvad med brugt? Synes jeg har set nogle der kun er et par år gamle til 1.500-1.800 kr
Synes ikke rigtig
Kan ikke være mere enig! Det er den bedste :-)
majba skriver: Kan ikke være mere enig! Det er den bedste :-)
Desværre lidt for dyr..
https://webshop.coop.dk/vare/monza-cykelanhaenger-2-boern-model-1-god-kvalitetsvogn-til-sikker-transport-af-boern/5700380704967
Jeg kender den ikke...
Lukas&Liam<3 skriver: Desværre lidt for dyr..
Er de ikke mange steder brugte? Mange at dem jeg kender de har DW har købt den brugt.
men jeg syntes helt sikkert i skal tage ud og se på dem i virkeligheden og prøve at skubbe dem frem og tilbage :-)
majba skriver: Er de ikke mange steder brugte? Mange at dem jeg kender de har DW har købt den brugt. men jeg syntes helt sikkert i skal tage ud og se på dem i virkeligheden og prøve at skubbe dem frem og tilbage :-)
Der er kun et par stykker på dba, virkelig slidte
LinLin skriver: https://webshop.coop.dk/vare/monza-cykelanhaenger-2-boern-model-1-god-kvalitetsvogn-til-sikker-transport-af-boern/5700380704967 Jeg kender den ikke...
Har kigget på den og kid croozer.. Skal cykle med den 5km hver dag. Så er ret i tvivl hvad jeg lige synes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128