Cykelanhænger til 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. december 2014

Lukas&Liam<3

kan i anbefale nogen?

og er der andre man bare skal holde sig fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi er super glade for vores croozer. Den kan bruges som klapvogn, løbevogn og cykelanhænger. Og så kan den også bruges selvom man har en lille en - der kommer bare en hængekøje i. Der er et stort rum til indkøb og lignende

Anmeld

12. december 2014

Lukas&Liam<3

mor:) skriver:

Vi er super glade for vores croozer. Den kan bruges som klapvogn, løbevogn og cykelanhænger. Og så kan den også bruges selvom man har en lille en - der kommer bare en hængekøje i. Der er et stort rum til indkøb og lignende

Det er også den jeg har kig på. Synes bare den flere steder har dårlige anbefalinger.. 

Har i den almindelige eller plus? Kan umiddelbart ikke finde forskellen

Anmeld

12. december 2014

Lukas&Liam<3 skriver:

Det er også den jeg har kig på. Synes bare den flere steder har dårlige anbefalinger.. 

Har i den almindelige eller plus? Kan umiddelbart ikke finde forskellen

Hmm ved faktisk ikke 

den er købt brugt. Den er fra 2010. 

Havde ikke selv læst om den inden. Mine svigerforældre har en som de bruger til når de passer børnebørn og så har vi købt den fordi vi var glade for at låne deres. Jeg har i hvert fald intet negativt at sige om den.

Anmeld

12. december 2014

Lukas&Liam<3

Hmm ved faktisk ikke 

den er købt brugt. Den er fra 2010. 

Havde ikke selv læst om den inden. Mine svigerforældre har en som de bruger til når de passer børnebørn og så har vi købt den fordi vi var glade for at låne deres. Jeg har i hvert fald intet negativt at sige om den.

Den er også vildt dyr. Men skal bruge den de næste 3 år i hvert fald, hver dag.. Så det skulle gerne være noget ordentligt.. Selvom det trækker lidt i en st købe en til 1500, synes 3700 er mange penge 

Anmeld

12. december 2014

Lukas&Liam<3 skriver:

Den er også vildt dyr. Men skal bruge den de næste 3 år i hvert fald, hver dag.. Så det skulle gerne være noget ordentligt.. Selvom det trækker lidt i en st købe en til 1500, synes 3700 er mange penge 

Kender et par som købte deres på en hollandsk hjemmeside - mener det er dem der har "opfundet" den. Det er vidst billigere selv med fragten. 

Men ellers kan man være heldig og købe en brugt i god stand.  Mine svigerforældre købte en som kun var brugt få gange fordi det ene barn græd hvergang de skulle bruge den. 

Vores er også i fin stand og kostede kun 1500kr

Anmeld

12. december 2014

Lukas&Liam<3

Kender et par som købte deres på en hollandsk hjemmeside - mener det er dem der har "opfundet" den. Det er vidst billigere selv med fragten. 

Men ellers kan man være heldig og købe en brugt i god stand.  Mine svigerforældre købte en som kun var brugt få gange fordi det ene barn græd hvergang de skulle bruge den. 

Vores er også i fin stand og kostede kun 1500kr

Der er kun 1 brugt i nærheden, til 2500, har skrevet med hende og hun vil gå ned til 2000. Synes bare stadig det er mange penge når der ikke er garanti eller noget på mere..

ved du hvilken side det er?

Anmeld

12. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Lukas&Liam<3 skriver:

kan i anbefale nogen?

og er der andre man bare skal holde sig fra?

Burley kan også anbefales. Jeg har en der er 20 år gammel, og fungerer upåklageligt. Den kan også laves om til løbevogn og fås med babyindsats. 

Kan huske min mor havde en magen til som hun brugte til min søster og mig inden vi lærte at cykle selv. 

Min kostede 300 kr. Man kan dog også få nogle der er lidt nyere Men virkelig godt mærke!

Anmeld

12. december 2014

GUSO

Vi har en Winther dolphin og er vildt glade for den, den er let at køre med og masser af plads til både unger og bagage kan klart anbefale den 

Anmeld

12. december 2014

Lukas&Liam<3

MummiT skriver:

Burley kan også anbefales. Jeg har en der er 20 år gammel, og fungerer upåklageligt. Den kan også laves om til løbevogn og fås med babyindsats. 

Kan huske min mor havde en magen til som hun brugte til min søster og mig inden vi lærte at cykle selv. 

Min kostede 300 kr. Man kan dog også få nogle der er lidt nyere Men virkelig godt mærke!

Kan kun finde nogen der koster over 5000 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.