Taber håret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2014

SHERO

Som de andre skriver så ja... jeg tabte helt vildt meget i et par måneder,  nu Gør jeg ikke mere (10 mdr siden) til gengæld er det vokset ud igen,  så nu ligner mit hår l***, har anlagt mig et kort tyndt pandehår. .. ::-D så jeg kan ikke have mit hår sat op uden at ligne en tosse...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

aarhusmor

Du kan evt. tage bryggerigær (ølgær) Det koster næsten ingenting. Jeg kender flere hvor det har hjulpet

Anmeld

12. december 2014

modesty

Blop2 skriver:

Hej derude...

jeg står i den sitiuation, at jeg fælder HELT VILDT har aldrig prøvet det så slemt før. Tænker det kan være i forbindelse med, at jeg har født for 4 mdr. siden, eller?

Det er helt tosset når jeg er i bad, må hele tiden fjerne hår mellem fingrene. Min frisør siger, bare rolig det kommer igen og du kan ikke gøre noget.

Men kan det virkelig være rigtigt? Andre som har prøvet det samme, og fandt ud af noget som kunne hjælpe lidt?

speciel shampo, vitaminet eller hvad ved jeg?

Jeg fældede også meget i hele den periode jeg ammede.

Anmeld

12. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jep, havde grotesk høje tindinger al den tid jeg ammede. Og så kom babyhårene da det begyndte at gro igen.... 

Anmeld

12. december 2014

Pikku Myy

Blop2 skriver:

Hej derude...

jeg står i den sitiuation, at jeg fælder HELT VILDT har aldrig prøvet det så slemt før. Tænker det kan være i forbindelse med, at jeg har født for 4 mdr. siden, eller?

Det er helt tosset når jeg er i bad, må hele tiden fjerne hår mellem fingrene. Min frisør siger, bare rolig det kommer igen og du kan ikke gøre noget.

Men kan det virkelig være rigtigt? Andre som har prøvet det samme, og fandt ud af noget som kunne hjælpe lidt?

speciel shampo, vitaminet eller hvad ved jeg?

I princippet taber du ikke dit hår nu. Istedet har du fået "for meget" mens du var gravid (fordi det enkelte hårstrås levetid forlænges), og nu normaliserer det sig igen. Du skulle gerne ende med det samme antal hårstrå som før du blev gravid.

Anmeld

14. december 2014

Blop2

Har lige læst på nettet, at pillen priorin skulle være rigtig gode, så man får sin naturlige hårvækst tilbage. 

Nogen der har prøvet dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.