Taber håret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
15 svar
14 synes godt om
11. december 2014

Blop2

Hej derude...

jeg står i den sitiuation, at jeg fælder HELT VILDT har aldrig prøvet det så slemt før. Tænker det kan være i forbindelse med, at jeg har født for 4 mdr. siden, eller?

Det er helt tosset når jeg er i bad, må hele tiden fjerne hår mellem fingrene. Min frisør siger, bare rolig det kommer igen og du kan ikke gøre noget.

Men kan det virkelig være rigtigt? Andre som har prøvet det samme, og fandt ud af noget som kunne hjælpe lidt?

speciel shampo, vitaminet eller hvad ved jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

sulo

Blop2 skriver:

Hej derude...

jeg står i den sitiuation, at jeg fælder HELT VILDT har aldrig prøvet det så slemt før. Tænker det kan være i forbindelse med, at jeg har født for 4 mdr. siden, eller?

Det er helt tosset når jeg er i bad, må hele tiden fjerne hår mellem fingrene. Min frisør siger, bare rolig det kommer igen og du kan ikke gøre noget.

Men kan det virkelig være rigtigt? Andre som har prøvet det samme, og fandt ud af noget som kunne hjælpe lidt?

speciel shampo, vitaminet eller hvad ved jeg?

Åhh jo startede ca samtidig med at fælde som dig og gør det stadig, min søn er nu 13 mdr.

Det er aftaget lidt men jeg får pip af at det

Anmeld

11. december 2014

ESV

Det er meget normalt efter en fødsel, for de fleste stopper dt igen og de får deres hår igen.

Anmeld

11. december 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg fik af vide at jeg bare skulle være så skånsom ved mit hår som muligt. (undgå at vaske hår for tit) 

(Fik også af vide at de hår jeg tabte, i teorien var alle de hår jeg skulle have tabt i graviditeten... )

Og til slut, fik jeg af vide det var en god ide at massere hovedbunden, med hårbørsten, da det ville stimulere hårsækkende, så der vil blive dannet nye hårstrå. 

(Min søn er 7 måneder og jeg stoppede med at fælde da han var 5½ måned)

Anmeld

11. december 2014

vitapigen

Som de andre skriver er det helt normalt... I graviditeten fælder man ikke så meget, men de hår man "skulle" have tabt i graviditeten taber man så efter fødslen.. I graviditeten havde jeg lækker kraftig hår. 3 mdr. efter fødsel fældende jeg helt sindssygt. Min dreng er nu 6 mdr. og det er nu til at holde ud igen

Anmeld

11. december 2014

Soffy27

Jeg begyndte også at fælde ekstremt ca 3-4 mdr efter fødsel - han er nu 6 mdr.. Det er lange totter og afløbet stoppes.. Mine lokker ligger overalt, selv i lillemanden ble, i vores køleskab, og der sidder sågar hår i loftet på badeværelset - Aner ikke hvordan.. Men belastende er det.. Håber snart det vender.. Men har også hørt at det er ganske normalt. Man frygter jo at man bliver skaldet om lidt 

Anmeld

11. december 2014

Mamacita til 2 piger

Jeg har i begge mine graviditeter fældet helt vildt lige fra starten! 

Har heldigvis masser af hår, men jeg er så træt af løse hår alle vegne nu hvor jeg er 27+0 i anden graviditet.. 

Men det skulle være grundet hormonelle forandringer og ganske ufarligt at nogle fælder..  

Anmeld

12. december 2014

Hertz

Begyndte også at fælde efter jeg havde født og gør det stadig min datter er nu 3 år så kan ikk fortælle dig hvornår det stopper. Havde håbet på det stoppede her da jeg blev gravid igen men næ nej.

Anmeld

12. december 2014

BinaMor

sørg for masser af protein : mælk, kød, hytteost og lign.

vask evt håret i honning (lade det sidde 20 min)

eller æggeblommer og øl..

sørg for gode shampooer ud over det. jeg er glad for kevin murphys produkter. dyre men geniale og basersert på naturens egenskaber.

Anmeld

12. december 2014

MorDk

Jeg tabte MEGET hår.... 

Jeg vaskede hår hver 2 dag. og jeg brugte kun fingrene til at "rede" håret med. Man skal aldrig redde hår når det er vådt. Der er det nemlig mest skrøbeligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.