Lille blødning i 6 uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

Heidi.R.

hmg86 skriver:

MA er missed abortion.. en abort din krop ikke opfatter  og derfor kun bliver til en lille blødning..

Hmm det forstår jeg nu ik helt, men hva så med en SA? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

lillespir26

Har også haft 2 blødninger i løbet af min graviditet første i uge 18 ca og anden i 28+6 og her var der tale om rifter for neden så ring til lægen og bliv tjekket hvis du er urolig 

Anmeld

11. december 2014

hmg86

Heidi.R. skriver:

Hmm det forstår jeg nu ik helt, men hva så med en SA? 

Ved en spontan abort er du ikke i tvivl.. der har man ofte smerter og bløder en del..

I min situation fandt jeg først ud af i uge 12, at det var gået til i uge 7... min krop havde ikke reageret i al den tid.. Opdagede det kun fordi jeg blødte lidt brunt og nægtede at acceptere at lægen sagde "ta det roligt".. fik en scanning og der var desværre ikke tegn på liv, og ud fra størrelsen kunne hun se det var sket omkring uge 7..

Måtte til udskrab, da min krop ikke selv "klarede sagerne"..

Virkelig hårdt.. men nu må du ikke blive bange, det er sikkert ikke noget.. for de fleste går det jo heldigvis godt..

Anmeld

11. december 2014

Heidi.R.

hmg86 skriver:

Ved en spontan abort er du ikke i tvivl.. der har man ofte smerter og bløder en del..

I min situation fandt jeg først ud af i uge 12, at det var gået til i uge 7... min krop havde ikke reageret i al den tid.. Opdagede det kun fordi jeg blødte lidt brunt og nægtede at acceptere at lægen sagde "ta det roligt".. fik en scanning og der var desværre ikke tegn på liv, og ud fra størrelsen kunne hun se det var sket omkring uge 7..

Måtte til udskrab, da min krop ikke selv "klarede sagerne"..

Virkelig hårdt.. men nu må du ikke blive bange, det er sikkert ikke noget.. for de fleste går det jo heldigvis godt..

Hmm så tænker jeg bare er det muligt at være gravid, selv om ens hcg er hel lav og negativ test, og så stadig være gravid? I forhold til ma og sa... ? 

Anmeld

11. december 2014

hmg86

Heidi.R. skriver:

Hmm så tænker jeg bare er det muligt at være gravid, selv om ens hcg er hel lav og negativ test, og så stadig være gravid? I forhold til ma og sa... ? 

er ikke sikker på hvad du mener??

Altså du er vel gravid lige nu, går ud fra du har haft en positiv test??

Anmeld

11. december 2014

Heidi.R.

hmg86 skriver:

er ikke sikker på hvad du mener??

Altså du er vel gravid lige nu, går ud fra du har haft en positiv test??

Kan desvære svare nej til begge spørgsmål  vi er igang med pb nr 2. Forig uge blødte jeg lidt rødt og brunt.. hele ugen, men kun lidt til jeg ku ha trusseindlæg på, så i man. Kom der lidt igen, brunt med hel hel lidt rødt.. så jeg troede jeg havde æl i den weekend vi li har haft, så vi har sexede så meget vi kunne, fra torsdag, så hva kan det så skyldes at jeg får lidt brunt/rødt igen.?? 

Anmeld

11. december 2014

hmg86

Heidi.R. skriver:

Kan desvære svare nej til begge spørgsmål  vi er igang med pb nr 2. Forig uge blødte jeg lidt rødt og brunt.. hele ugen, men kun lidt til jeg ku ha trusseindlæg på, så i man. Kom der lidt igen, brunt med hel hel lidt rødt.. så jeg troede jeg havde æl i den weekend vi li har haft, så vi har sexede så meget vi kunne, fra torsdag, så hva kan det så skyldes at jeg får lidt brunt/rødt igen.?? 

tja.. det ved jeg så ikke..

nogle bløder jo gennem en hel graviditet.. men hvis du bliver ved med at teste negativ og bliver ved med at bløde, så ville jeg lige få tjekket det ved lægen.. det kan jo være mange ting..

Jeg selv havde testet positiv og set scanning med hjerteblink og det hele.. vidste nemlig ikke hvor langt jeg var, derfor den tidlige scanning..

Anmeld

11. december 2014

Heidi.R.

hmg86 skriver:

tja.. det ved jeg så ikke..

nogle bløder jo gennem en hel graviditet.. men hvis du bliver ved med at teste negativ og bliver ved med at bløde, så ville jeg lige få tjekket det ved lægen.. det kan jo være mange ting..

Jeg selv havde testet positiv og set scanning med hjerteblink og det hele.. vidste nemlig ikke hvor langt jeg var, derfor den tidlige scanning..

Ska også lige siges det er ved at være noget tid siden jeg har taget en g-test... men tænker jeg vil lige se det hele an over weekenden, og så enten ringe til lægen mandag og eller teste... 

Anmeld

11. december 2014

hmg86

Heidi.R. skriver:

Ska også lige siges det er ved at være noget tid siden jeg har taget en g-test... men tænker jeg vil lige se det hele an over weekenden, og så enten ringe til lægen mandag og eller teste... 

Det lyder som en god plan.. altid en god ide at få vished..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.