Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har i dag blødt en smule brunt.
Har ingen smerter udover lidt murren i maven
har det nogen betydning?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det havde jeg også. At det er brunt betyder at det er gammelt blod.
Mit stoppede igen og jeg er idag 9+1
knus
Leonora skriver: Det havde jeg også. At det er brunt betyder at det er gammelt blod. Mit stoppede igen og jeg er idag 9+1 knus
Tak for svaret, så er jeg lidt mere rolig
Ka1994 skriver: Jeg har i dag blødt en smule brunt. Har ingen smerter udover lidt murren i maven har det nogen betydning?
Det siges jo at brunt udflåd er tegn på graviditet jeg er 13 uger henne og har haft brunt i 7 dage men baby har det godt.
Ved min erfaring skal du bare lægge dig og slappe af!
Held og lykke!
Jks07 skriver: Det siges jo at brunt udflåd er tegn på graviditet jeg er 13 uger henne og har haft brunt i 7 dage men baby har det godt. Ved min erfaring skal du bare lægge dig og slappe af! Held og lykke!
Tak for svaret, det vil jeg gøre
Er ked af at komme med dårligt nyt men da det skete for mig var der tale om en MA..
hmg86 skriver: Er ked af at komme med dårligt nyt men da det skete for mig var der tale om en MA..
Hvad var det nu en MA var? SA? Er ik så god til alle de forkortelser..
Heidi.R. skriver: Hvad var det nu en MA var? SA? Er ik så god til alle de forkortelser..
MA er missed abortion.. en abort din krop ikke opfatter og derfor kun bliver til en lille blødning..
Desværre osse dårligt nyt her fra da jeg var 6+4 fik jeg brunt udflåd og det var osse tegn på abort jeg havde ingen smerter men dagen efter begyndte jeg at bløde og fik mere og mere ondt som dagen gik
Men lad os håbe det ikke er noget
Jeg havde også blødninger fra uge 7 til 10 og det var nogle blodåre på livmoder væggen der var gået hul på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128