Kan jeg være længere henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

got2b

Heidi.R. skriver:

ja men tænker lidt at jeg vil snakke med lægen om det, og måske få en gynækologisk undersøgelse,,, og så måske teste i næste uge med g-test... og så ta den derfra, det er jo ikke andet for, havde bare så gerne set mine forældre i ansigtet til juleaften nå vi fortalte at de igen sku være mormor og morfar... men så måske et nytarsbarn eller fødselsdagsbarn, min far har den 10 jan og min mor den 21 jan såå.... 

Ja det ku være sjovt! ��

de har da fødselsdag sådan tæt på hinanden, ligesom kæresten og jeg, han har D 26 og jeg D 28

Vi var os lidt sådan arg da vi fandt ud af det. Da når jeg har termin så er der ca 16 dage til vi har været sammen i et år (: meget sjovt endelig os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Heidi.R.

got2b skriver:

Ja det ku være sjovt! ��

de har da fødselsdag sådan tæt på hinanden, ligesom kæresten og jeg, han har D 26 og jeg D 28

Vi var os lidt sådan arg da vi fandt ud af det. Da når jeg har termin så er der ca 16 dage til vi har været sammen i et år (: meget sjovt endelig os.

hehe ja det er da også fint... men vi må jo bare se tiden an det er ikke andet for, så er det jo også godt man kan få tankerne på noget andet så som jul og julegaveræs, så man ikke blir helt skør og tosset i hovedet selv om det er svært hehe  

held og lykke til dig og jeres fremtid , alt det bedste 

god jul og godt nytår... 

Anmeld

11. december 2014

got2b

Heidi.R. skriver:

hehe ja det er da også fint... men vi må jo bare se tiden an det er ikke andet for, så er det jo også godt man kan få tankerne på noget andet så som jul og julegaveræs, så man ikke blir helt skør og tosset i hovedet selv om det er svært hehe  

held og lykke til dig og jeres fremtid , alt det bedste 

god jul og godt nytår... 

Ja, det dejligt nok st få tankerne væk lidt os (:

- Mange tak! Håber da snart det lykkes for jer. Det ku være så fantastisk!

god jul og godt nytår til dig os (: 

Anmeld

11. december 2014

Heidi.R.

got2b skriver:

Ja, det dejligt nok st få tankerne væk lidt os (:

- Mange tak! Håber da snart det lykkes for jer. Det ku være så fantastisk!

god jul og godt nytår til dig os (: 

taaak  

og for at det ik ska være løgn så så jeg igår aftes da vi kørte hjem fra mormor og morfar det mest tydeligste og smukkeste stjerneskud jeg nogensinde har set , så det må bare være et tegn og et godt et  og det med at tro på skæbnen , har efterhånden oplevet mange ting, hvor man bare kun kan sige: det må bare være skæbnen 

sååå ......

masser af juleglæde til alle, om de er i en svær tid eller bare har det godt, det kan kun blive bedre.....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.