Fortælle kæresten, om uplanlagt graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.044 visninger
18 svar
16 synes godt om
10. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gået hen og blevet gravid, og ikke noget vi har planlagt. 

Han ved jeg er imod abort og han var indforstået med risikoen, og så måtte vi jo tage det med, hvis det skete. Nu er det så sket og er så nærvøs 

har i nogle gode måder, eller ideer til, hvordan jeg giver ham nyheden. Han aner intet, og jeg har det så svært med at skulle se ham i øjnene. 

Det værste er jeg griner når jeg bliver nærvøs, så ved slet ikke hvordan jeg skal få det bragt på en ordentlig måde, og skal selvfølgelig være imens de store børn ikke er tilstede 

gode ideer modtages med kyshånd

Hilsen den nærvøse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

lillespir26

Anonym skriver:

Han ved jeg er imod abort og han var indforstået med risikoen, og så måtte vi jo tage det med, hvis det skete. Nu er det så sket og er så nærvøs 

har i nogle gode måder, eller ideer til, hvordan jeg giver ham nyheden. Han aner intet, og jeg har det så svært med at skulle se ham i øjnene. 

Det værste er jeg griner når jeg bliver nærvøs, så ved slet ikke hvordan jeg skal få det bragt på en ordentlig måde, og skal selvfølgelig være imens de store børn ikke er tilstede 

Hilsen den nærvøse 

Læg testen foran ham og så tag den der fra 

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Læg testen foran ham og så tag den der fra 

Var en mulighed, men ved fra tidligere at han ikke helt fatter de teste, og han bare vil kigge og tja. Fra tidligere erfaringer kunne jeg måske bruge lidt andre ideer. 

Overvejer om jeg skulle få en tidlig scanning og så vise det der, men så er eet længe han skal gå i uvished, og er jeg måske ikke helt forenet med 

Anmeld

10. december 2014

SandraXOXO

Sig det som det er? Jeg er gravid. Bum bum. Deal with it. hvis i har store børn sammen ved han vel hvad det indebære. 

Anmeld

10. december 2014

lillespir26

Anonym skriver:

Var en mulighed, men ved fra tidligere at han ikke helt fatter de teste, og han bare vil kigge og tja. Fra tidligere erfaringer kunne jeg måske bruge lidt andre ideer. 

Overvejer om jeg skulle få en tidlig scanning og så vise det der, men så er eet længe han skal gå i uvished, og er jeg måske ikke helt forenet med 

Ved min kæreste ville være blevet skuffet hvis jeg var taget til scanning alene uden ham så det tror jeg ikke er en god ide hvad med st pakke en test og en hvis body ind 

Anmeld

10. december 2014

Risse

Anonym skriver:

Hilsen den nærvøse 

Hvis han er indforstået med risikoen, lyder at der har været en reel risiko og som om i ikke har brugt den vilde prævention? i så fald må det vel være en glædelig nyhed uanset om det var planlagt eller ej? 

Jeg tænker at jeg ville bestille en tid til en tidlig scanning hos lægen, og så indlede samtalen med at spørge om han vil med, så i kan være sikre? Og så ellers bare tage den derfra?

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Ved min kæreste ville være blevet skuffet hvis jeg var taget til scanning alene uden ham så det tror jeg ikke er en god ide hvad med st pakke en test og en hvis body ind 

Ja god mulighed 

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

Risse skriver:

Hvis han er indforstået med risikoen, lyder at der har været en reel risiko og som om i ikke har brugt den vilde prævention? i så fald må det vel være en glædelig nyhed uanset om det var planlagt eller ej? 

Jeg tænker at jeg ville bestille en tid til en tidlig scanning hos lægen, og så indlede samtalen med at spørge om han vil med, så i kan være sikre? Og så ellers bare tage den derfra?

Vores læge kan ikke tilbyde scanninger, ellers god ide  

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Sig det som det er? Jeg er gravid. Bum bum. Deal with it. hvis i har store børn sammen ved han vel hvad det indebære. 

Det gør han, og han er en fantastisk far 

Anmeld

10. december 2014

Risse

Anonym skriver:

Vores læge kan ikke tilbyde scanninger, ellers god ide  

Nå jamen så bestil den da et andet sted, hvis du alligevel synes om ideen? 

Alternativt, kan du jo ringe til din læge, som jo nok gerne vil se dig alligevel for at få lavet vandrejournal, og spørge om han vil med der?

Eller bare spørge ham om han kunne have lyst til at i bestilte en scanning?

Håber at du finder en måde som du føler dig godt tilpas i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.