Update: IUI i ustimuleret cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2014

Mutti2B

Jeg blev gravid i 6. forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

A1990

komnubaby skriver:

Ja lige præcis hvor længe har i forsøgt?  

Jeg håber de kan gøre mig klogere på mig selv i hvert fald, min man skal nok til lægen næste uge. Vi kan lige så godt blive undersøgt begge to

Vi har prøvet siden august 2013.. - så vi er ved at være utålmodige nu, det må gerne snart være vores tur!  

Hvad med jer? 

Anmeld

10. december 2014

A1990

Dejligt at høre fra jer med erfaring, og så endda super positiv erfaring! Så skønt 

Anmeld

10. december 2014

Kærlighediminmave

A1990 skriver:

Vi har prøvet siden august 2013.. - så vi er ved at være utålmodige nu, det må gerne snart være vores tur!  

Hvad med jer? 

Åh vi har kun prøvet 8 måneder, men søger hjælp da jeg er sikker på der er noget galt, vi vil ikke forsøge måske to år og så få at vide at det har været spildt at forsøge fordi der er noget galt :/

Anmeld

10. december 2014

A1990

komnubaby skriver:

Åh vi har kun prøvet 8 måneder, men søger hjælp da jeg er sikker på der er noget galt, vi vil ikke forsøge måske to år og så få at vide at det har været spildt at forsøge fordi der er noget galt :/

Hvorfor er du sikker på at der er noget galt? 

Nej den tanke kan jeg godt følge, også derfor vi opsøgte hjælp efter vi havde prøvet i et år.. 

Men du kan nok risikere at lægen ikke vil henvise jer før end at I har prøvet et år? - Medmindre der er nogen særlige omstændigheder tænker jeg, f.eks. at der er grund til at mistænke noget kan være galt.

Anmeld

10. december 2014

Kærlighediminmave

A1990 skriver:

Hvorfor er du sikker på at der er noget galt? 

Nej den tanke kan jeg godt følge, også derfor vi opsøgte hjælp efter vi havde prøvet i et år.. 

Men du kan nok risikere at lægen ikke vil henvise jer før end at I har prøvet et år? - Medmindre der er nogen særlige omstændigheder tænker jeg, f.eks. at der er grund til at mistænke noget kan være galt.

Pga mine meget lange uregelmæssig cyklusser samt jeg ikke kan finde min ægløsning. Jeg er allerede henvist. Skal på sygehuset fredag morgen. Er bare nervøs for at de ik finder noget og bare lader mig gå

Anmeld

10. december 2014

A1990

komnubaby skriver:

Pga mine meget lange uregelmæssig cyklusser samt jeg ikke kan finde min ægløsning. Jeg er allerede henvist. Skal på sygehuset fredag morgen. Er bare nervøs for at de ik finder noget og bare lader mig gå

Ah på den måde.. Godt du er henvist så! 

Synes du skal tage det roligt, og tænke på hvor mange kvinder de hjælper, som har samme symptomer som dig. De er eksperter og ved lige hvad de skal tjekke efter, og hvordan de skal hjælpe dig

Så ånd ud og tænk på at du er godt på vej nu hvor du skal tjekkes og får hjælp

Anmeld

10. december 2014

Kærlighediminmave

A1990 skriver:

Ah på den måde.. Godt du er henvist så! 

Synes du skal tage det roligt, og tænke på hvor mange kvinder de hjælper, som har samme symptomer som dig. De er eksperter og ved lige hvad de skal tjekke efter, og hvordan de skal hjælpe dig

Så ånd ud og tænk på at du er godt på vej nu hvor du skal tjekkes og får hjælp

Ja du har ret. Det gør mig bare nervøs når det lyder som om andre ikke har fået hjælp :/

Anmeld

21. december 2014

A1990

ØV! Så kom mens  

Anmeld

21. december 2014

Stabel

A1990 skriver:

ØV! Så kom mens  

Test alligevel i morgen som planlagt, man kan godt få en mens lignende blødning selvom man er gravid (bare til orientering) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.