Update: IUI i ustimuleret cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.127 visninger
30 svar
3 synes godt om
9. december 2014

A1990

En lille update fra mig og et ønske om solstrålehistorier

Jeg blev henvist til udredning her i efteråret, og både min kæreste og jeg fejler intet. 

Vi har netop lige gennemgået IUI-H i en ustimuleret cyklus. Folliklen og slimhinden så fin ud, og sædprøver var den første dag 100 mill. og anden dag 26 mill. 

Så nu venter vi meget spændte på at kunne teste d. 22. December

Udover det så tænkte jeg om der er nogen af jer, som har erfaring med inseminering i ustimuleret cyklus? - og blev I gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

larven

A1990 skriver:

Jeg blev henvist til udredning her i efteråret, og både min kæreste og jeg fejler intet. 

Vi har netop lige gennemgået IUI-H i en ustimuleret cyklus. Folliklen og slimhinden så fin ud, og sædprøver var den første dag 100 mill. og anden dag 26 mill. 

Udover det så tænkte jeg om der er nogen af jer, som har erfaring med inseminering i ustimuleret cyklus? - og blev I gravide?

Jeg har 2 veninder der er blevet gravide på den måde.den ene blev i første forsøg den anden i andet førsøg held og lykke

Anmeld

9. december 2014

Kærlighediminmave

A1990 skriver:

Ustimuleret betyder det at du kører din egen cyklus uden hormoner?   

Anmeld

9. december 2014

A1990

larven skriver:

Jeg har 2 veninder der er blevet gravide på den måde.den ene blev i første forsøg den anden i andet førsøg held og lykke

Ih skønt at høre! 

Synes nemlig ikke jeg har hørt om ret mange som bliver insemineret i en ustimuleret cyklus, og det er svært at finde 'tråde' om det..

så dejlige historier  

Anmeld

9. december 2014

A1990

komnubaby skriver:

Ustimuleret betyder det at du kører din egen cyklus uden hormoner?   

Ja lige præcis :-) 

Anmeld

9. december 2014

Kærlighediminmave

A1990 skriver:

Ja lige præcis :-) 

Okay tak undskyld jeg lige brød ind men skal selv til undersøgelse på fredag og muligvis skal starte i behandling så alt det her er meget nyt for mig og prøver at finde hoved og hale i det, og i er så gode tilsat besvare alle mine spørgsmål herinde 

Anmeld

9. december 2014

A1990

komnubaby skriver:

Okay tak undskyld jeg lige brød ind men skal selv til undersøgelse på fredag og muligvis skal starte i behandling så alt det her er meget nyt for mig og prøver at finde hoved og hale i det, og i er så gode tilsat besvare alle mine spørgsmål herinde 

Det skal du ikke undskylde for! Derfor jeg oprettede tråden

Jeg er også selv her ny i hele den er 'behandlingsverden', og det er altså lidt forvirrende og giver anledning til mange spørgsmål!

Håber undersøgelsen fredag kommer til at gå godt

Anmeld

9. december 2014

Kærlighediminmave

A1990 skriver:

Det skal du ikke undskylde for! Derfor jeg oprettede tråden

Jeg er også selv her ny i hele den er 'behandlingsverden', og det er altså lidt forvirrende og giver anledning til mange spørgsmål!

Håber undersøgelsen fredag kommer til at gå godt

Ja lige præcis hvor længe har i forsøgt?  

Jeg håber de kan gøre mig klogere på mig selv i hvert fald, min man skal nok til lægen næste uge. Vi kan lige så godt blive undersøgt begge to

Anmeld

9. december 2014

esioul

A1990 skriver:

Har ikke prøvet i ustimuleret cyklus. 

Men jeg 

Anmeld

9. december 2014

Maise86

A1990 skriver:

Jeg blev gravid i første forsøg ved inseminering uden stimulering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.