Uregelmæssige cyklus og ikke pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2014

Købmagerkonen

komnubaby skriver:

Jeg er blevet henvist og skal undersøges på fredag på sygehuset frygter bare at de lader mig gå hvis ikke de kan se noget :/

Ah okay... men selv hvis de ikke kan se noget, betyder det jo ikke at de bare sender dig hjem. Det er muligt at de siger I skal give det lidt mere tid inden de så vil se nærmere på jer.

Jeg har et vennepar der fik hjælp da de havde prøvet et års tid. De fandt aldrig nogen forklaring på hvorfor de ikke blev gravide da ingen af dem fejlede noget, men de fik hjælp alligevel, og nu har de en dejlig etårig dreng. Så bare fordi de ikke finder en "fejl", kan du godt få hjælp alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

S*DD

FruOlsen skriver:

Nej, men jeg er blevet scannet flere gange hvor han kunne se at alt så ud til at virke - dog havde jeg cyster som han mente var endometriose (men i en mild form).

Okay. Mærkeligt du ikke har fået taget blodprøver. 

Mine æggestokke ser normale ud. Men han siger der må være noget galt siden mine cyklus er uregelmæssige. Så derfor skal der blodprøver til. 

Anmeld

11. december 2014

Købmagerkonen

S*DD skriver:

Okay. Mærkeligt du ikke har fået taget blodprøver. 

Mine æggestokke ser normale ud. Men han siger der må være noget galt siden mine cyklus er uregelmæssige. Så derfor skal der blodprøver til. 

Jeg har ingen symptomer på PCO (udover uregelmæssige cyklusser), så han var sikker på at det ikke var det

Anmeld

11. december 2014

S*DD

FruOlsen skriver:

Jeg har ingen symptomer på PCO (udover uregelmæssige cyklusser), så han var sikker på at det ikke var det

Det er jo ikke kun pco der testes for i blodprøver. Mine prøver testes for en masse andet som også kan have indflydelse på cyklus og ægløsning,  end lige pco 

Anmeld

11. december 2014

Købmagerkonen

S*DD skriver:

Det er jo ikke kun pco der testes for i blodprøver. Mine prøver testes for en masse andet som også kan have indflydelse på cyklus og ægløsning,  end lige pco 

Tja, jeg er nu ikke nervøs når han ikke er Han arbejder med forskning i bl.a. barnløshed på Herlev Hospital, så jeg tror jeg har fat i en der ved hvad han taler om... Han nævnte faktisk efter min sidste abort at man godt kunne tage nogle blodprøver men man fandt kun svar meget sjældent den vej (men her mente han især mht hvorfor jeg havde aborteret).

Men dejligt hvis du kan få nogle svar via blodprøver

Anmeld

11. december 2014

S*DD

FruOlsen skriver:

Tja, jeg er nu ikke nervøs når han ikke er Han arbejder med forskning i bl.a. barnløshed på Herlev Hospital, så jeg tror jeg har fat i en der ved hvad han taler om... Han nævnte faktisk efter min sidste abort at man godt kunne tage nogle blodprøver men man fandt kun svar meget sjældent den vej (men her mente han især mht hvorfor jeg havde aborteret).

Men dejligt hvis du kan få nogle svar via blodprøver

Det var også mere hvis det kunne give dig vished

Men ja det lyder til at du har fat i den rigtige læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.