Uregelmæssige cyklus og ikke pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2014

S*DD

Louise H. skriver:

Den svingede mellem 28 og 40 dage

Ja det er ikke så galt. Min bliver længere og længere og den sidste var på 52 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Købmagerkonen

Jeg har også meget uregelmæssige menstruationer, der har varieret mellem 32 og 70 dage. Jeg er blevet tjekket hos en gynækolog men han kunne ikke finde en direkte grund til det...

Anmeld

9. december 2014

Mia&Allan

S*DD skriver:

Hej

Er der nogen herinde som har uregelmæssige cyklus men ikke har pcos? 

Hvis Ja, hvad skyldes det så? 

Jeg har også uregelmæssig mens, men takket være æl test blev vi gravide efter 5 måneders forsøg...

jeg har dog fået at vide hos en gynækolog at jeg døjer/har tendens til vandsyster på æggestokkene så han mener det er derfor min mens er så uregelmæssig 

Anmeld

9. december 2014

Kærlighediminmave

FruOlsen skriver:

Jeg har også meget uregelmæssige menstruationer, der har varieret mellem 32 og 70 dage. Jeg er blevet tjekket hos en gynækolog men han kunne ikke finde en direkte grund til det...

Hvad gør man så hvis man ikke bliver gravid?  

Anmeld

9. december 2014

S*DD

FruOlsen skriver:

Fik du taget blodprøver?

Anmeld

10. december 2014

Købmagerkonen

komnubaby skriver:

Hvad gør man så hvis man ikke bliver gravid?  

Jeg har været gravid to gange på ca 16 måneder nu, men har aborteret begge gange. Jeg har fået at vide jeg skal prøve et halvt år mere inden jeg bliver sendt til fertilitetsbehandling...

Men hvis jeg slet ikke var blevet gravid undervejs kunne jeg sikkert have fået hjælp tidligere

Anmeld

10. december 2014

Købmagerkonen

S*DD skriver:

Fik du taget blodprøver?

Nej, men jeg er blevet scannet flere gange hvor han kunne se at alt så ud til at virke - dog havde jeg cyster som han mente var endometriose (men i en mild form).

Anmeld

10. december 2014

Kærlighediminmave

FruOlsen skriver:

Jeg har været gravid to gange på ca 16 måneder nu, men har aborteret begge gange. Jeg har fået at vide jeg skal prøve et halvt år mere inden jeg bliver sendt til fertilitetsbehandling...

Men hvis jeg slet ikke var blevet gravid undervejs kunne jeg sikkert have fået hjælp tidligere

Okay så frygter jeg da ikke at kunne få hjælp :/ vi har kun forsøgt 8 måneder men min cykli kører rundt og har ik ku finde min ægløsning :/

Anmeld

10. december 2014

Købmagerkonen

komnubaby skriver:

Okay så frygter jeg da ikke at kunne få hjælp :/ vi har kun forsøgt 8 måneder men min cykli kører rundt og har ik ku finde min ægløsning :/

Jeg tror ikke det er noget problem for dig at få hjælp Jeg skal vente et halvt år mere fordi jeg trods alt godt kan blive gravid... jeg aborterer åbenbart bare når det endelig lykkes.

Som udgangspunkt mener jeg man skal prøve selv et års tid inden man kan få hjælp, men når din cyklus er så uregelmæssig synes jeg da du skal gå til lægen så du evt kan blive sendt videre til undersøgelse

Anmeld

10. december 2014

Kærlighediminmave

FruOlsen skriver:

Jeg tror ikke det er noget problem for dig at få hjælp Jeg skal vente et halvt år mere fordi jeg trods alt godt kan blive gravid... jeg aborterer åbenbart bare når det endelig lykkes.

Som udgangspunkt mener jeg man skal prøve selv et års tid inden man kan få hjælp, men når din cyklus er så uregelmæssig synes jeg da du skal gå til lægen så du evt kan blive sendt videre til undersøgelse

Jeg er blevet henvist og skal undersøges på fredag på sygehuset frygter bare at de lader mig gå hvis ikke de kan se noget :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.