mor:) skriver:
Nu synes jeg der er forskel på wellness og eksamen. Man kan ikke bare vælge at tage sin eksamen ugen efter, men et wellnessophold kan altid bestilles igen. Så synes ikke de to situationer overhovedet skal sammenlignes. Derfor kan jeg heller ikke se nogen grund til at din kæreste skal konfrontere din mor og så var det både et uheldigt tidspunkt og sted at gøre det i. Jeg synes han skal undskylde og komme videre.
Men ellers kan jeg ikke se hvorfor I ikke kunne nøjes med at komme søndag. Det synes jeg godt de kunne give Jer. Her mener jeg at du skulle have været stærkere og holdt fast i din beslutning
jeg ved ikke hvad jeg havde valgt i din situation. Det er ikke nemt at vælge mellem familie og kæreste
Kan I ikke finde en løsning hvor din mor og din kæreste kan mødes på midten så de begge to er tilfredse?
ja man kan ikke sammenligne wellness ophold og exam men og jeg kan godt forstå at man ville tror at vi eller min kæreste blev sur p.g.a vi skulle aflyse opholdet nej han blev sur på at der blev sagt at alle var med at såden var planen og man så ændre bare på planen uden at blive involveret eller blive fortalt og først når en dag inden vi skulle køre til at hjælpe bliver der fortalt at der blev lavet om med planerne .. dette gjorde mig og ham sur og han så at ingen tog slet ikke hensyn af mig ...
men ja det lyder som om vi er sur over at vi kunne ikke gå til wellness ... tja jeg kan ikke få min mor at snakke med min kæreste ... jeg må se om hun vil gerne være en del af hendes barnebarn eller ej ... 
Anmeld