det er et smukt text men såden er det ikke i realiteten.. ihvertfald ikke i mit hjem eller min familie. Hvor skal begynde elle slutte 
Min mor vil/og gider ikke at være sammen eller snakke med min kæreste og nu min kæreste vil ikke holde jul med min familie - han vil bare blive hjem dette gør at jeg så bliver sur på ham og begynder at skændes med ham som gør at jeg bliver meget ked af det fordi vi har ellers et rigtig dejligt forhold og i det sidste 5 år har vi aldig været sur på hinanden indtil videre har vi været en rigtig god team men siden min mor og ham kom op til at skæandes .. er både vores forhold og mit forhold til min mor og min søster gået helt galt. Jeg føler som om min mor holder sig væk ikke kun for ham men oss mig! og når jeg taler med min søster kommer vi altid at skændes da min søster synes at hvad min kæreste sagde ikke var hensigtsmæssigt...
Hvad skete eller hvad går skænderi ud på ... det sidste 1år har være hård for min familie og jeg der min momor fik konstateret kræft og før 2mdr siden gik hun så bort. Efter begravelse ( par dagen efter) blev der besluttet af min søster og min mor at den kommende weekend skulle vi alle hjælpe ( og med alle mener jeg; min søster's mand, min bror på 21år, jed og min kæreste) med at packe min mormors ting sammen fra hendes lejlighed. Inden det skete med min mormor min kæreste havde booket en welleness ophold for mig og ham fordi han synes at jeg fortjente en ''relax'' weekend efter at jeg har været så stresset mht. job og køre frem og tilbage hver anden weekend at besøge min mormor på hospital men jeg er første gang gravid ! der var så meget at jeg kunne engang glæde mig over at jeg var gravid
så jeg fortalte min søster og min mor om vi kunne komme på søndag og hjælpe til da vi skulle tiol denne ophold lørdagen MEN så blev min mor sur og kunne slet ikke forstå hvorfor jeg vil ikke være med når alle kom! Jeg følte mig presset og fik rigtig dårligt smag at vi aflyste wellness ophold. Torsdag fik jeg så at vide, at planer er blevet ændret! min søster og min mor besluttet at min bror og min søster's mand behøves ikke at være med fordi min bror skulle op til en exam og det ville være træls at han hjælper når nu han kunne læse op til hans exam og min søsters' mand kunne så blive hjem med børn. Jeg må indrømme at jeg blev så sur ... så sur
at man tog hensyn er alle men undtagen mig den gravide kvinde ingen tænkte på at jeg var kun i 12 uge og tummelt med angst om mit baby havde det godt eller ej p.g.a alt der skete og måske var jeg egoistisk men skulle jeg ikke være det !?? ... og min kæreste synes også at dette var ikke fair ! og at de bare ændre på planner uden at involvere os efter vi fik at vide, at ALLE skulle være med !
Lørdag når vi ankom til min mormors lejlighed konfrontere han så min søster og min mor og alt eskaleret! da min mor sagde at hun kunne ikke tænke rationelt fordi hun lige har begravet hendes mor og til det sagde min kæreste at det passer ikke fordi hun blev ikke lige begravet men lang tid siden. Efter dette min mor gider ikke at snakke med ham
Jeg har prøvet at sige til min kæreste, at det var ok og rigtigt at han konfrotere dem men at det var ikke ok eller rigtigt tidspunkt at sige såden noget med nej din mor død langtid .. men han kan ikke se noget forkert ved det .. og min søster synes at jeg det var ikke iorden at jeg vil gå på wellness når vores mormor er gået bort og det var ikke pænt af min kæreste...
så nu er jeg spiltet .. Jeg elsker min familie over alt det betyder alt for mig men min kæreste .. far til min lille pige ( jeg er nu 21 uger og 2 dage henne ) betyder også meget. Jeg elsker ham rigtigt meget! hvad skal jeg gøre ? jeg kan ikke tænke mere ... jeg føler som om jeg skal vælge ... vælge min famile eller min kæreste...
Jeg føler mig så alene .. jeg har ingen jeg kan snakke med om det 
Jul er snart skal jeg blive hjem med kærste eller gå alene og holde jul med min søster, hendes mand, mine små niece. min bror og min mor ??
Jeg vil bare at alt kan blive som før !!! hvorfor kan de ikke tage hensyn med mig med mit barn ! Jeg skulle være en gald gravid kvinde men det er jeg ikke .. er heletiden i dårligt humør .. græder kondstant er så ked af det ... og de er bare alle ligeglad ...

Anmeld