Barnets køn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2014

Anonym trådstarter

Venter sig :) skriver:

Hvornår har du termin ?

4/4/2015 ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

lillespir26

Anonym skriver:

Vi var til MD scanning for snart en måned siden faktisk på Fredag. Der fik vi afvide at det er en pige eller rettere, han sagde ordret " jeg kan ikke se nogle tegn på at det skulle være en dreng " han tjekkede flere gange for at se om der nu gemte sig en tap et sted, men han fandt ingen. Kan man så stole på det når de både siger " jeg tror det er en pige, jeg kan i hvert fald ikke se en tissemand " og " Jeg kan ikke se tegn på at det skulle være en dreng " ? Håber virkelig i kan hjælpe mig her.

Vi fik det samme afvide til md var så følgende til 2 andre md scanninger ialt 3 forskellige personer der sagde at det intet tegn var på det var en dreng så vi har købt pige tøj men jeg har stadigvæk i baghoved  at det kan være  en dreng da de jo aldrig kan sige det me 100%

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Vi fik det samme afvide til md var så følgende til 2 andre md scanninger ialt 3 forskellige personer der sagde at det intet tegn var på det var en dreng så vi har købt pige tøj men jeg har stadigvæk i baghoved  at det kan være  en dreng da de jo aldrig kan sige det me 100%

Det rigtigt, men tænker os bare han kiggede flere gange, og det var jo ikke bare hurtigt han kiggede.

Anmeld

9. december 2014

Christine

Anonym skriver:

Hvad mener du med det sidste? 

Altså har billeder af hele babyen ikke kun kønnet, da det jo var MD vi var til.

Jeg mener om den der scannede kunne se området hvor der måske ikke er en tissemand. Og om i har billeder hvor man også kan se området, altså hvor det er tilgængeligt så man kan bedømme køn 

Ellers turde jeg ikke satse på noget 

Vi så ikke min ældste søns tissemand på noget tidspunkt til md selv om vi kiggede godt efter!

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Jeg mener om den der scannede kunne se området hvor der måske ikke er en tissemand. Og om i har billeder hvor man også kan se området, altså hvor det er tilgængeligt så man kan bedømme køn 

Vi så ikke min ældste søns tissemand på noget tidspunkt til md selv om vi kiggede godt efter!

Han kunne godt se dernede, men som han sagde " der er altid tvivl når det er piger " han tog godt nok ikke nogle billeder af det :/.

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Ved ik om de her billeder kan bruges. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2014

lineog4

Anonym skriver:

Ham der scannede mig brugt ca fem minutter på alle fire gange han tjekkede for at se (:

Hvis du vil være helt sikker, så må du jo nok købe dig til en kønsscanning. Men ja sandsynligheden for det et en pige i din mave er enormt stor.

kan huske da jeg skulle have min ældste for snart 12 år siden, der ville de slet ikke udtale sig om køn på Roskilde fordi nogen klaget over de havde fået oplyst forkert køn. Og selvom de er venlige og tjekker længe, så handler MD jo ikke om køn og de udtaler sig ikke med en sikkerhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.