Barnets køn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
16 svar
2 synes godt om
9. december 2014

Anonym trådstarter

Vi var til MD scanning for snart en måned siden faktisk på Fredag. Der fik vi afvide at det er en pige eller rettere, han sagde ordret " jeg kan ikke se nogle tegn på at det skulle være en dreng " han tjekkede flere gange for at se om der nu gemte sig en tap et sted, men han fandt ingen. Kan man så stole på det når de både siger " jeg tror det er en pige, jeg kan i hvert fald ikke se en tissemand " og " Jeg kan ikke se tegn på at det skulle være en dreng " ? Håber virkelig i kan hjælpe mig her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Fru Frederiksen.

Så vil jeg bestemt gå ud fra at det er en pige. Tillykke

Vi var til kønsskanning i. Uge 14  Vi skal også have en pige.

Anmeld

9. december 2014

lineog4

Stole på som i det er et hundrede procent sikker - nej. Men der er en stor sandsynlighed, ja nok meget stor endda for det er en pige.

Da MD jo ikke er en decideret kønsscanning, scanner de jo ikke så grundigt i søgen efter kønnet, så man kan aldrig være helt sikker.

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Venter sig :) skriver:

Så vil jeg bestemt gå ud fra at det er en pige. Tillykke

Vi var til kønsskanning i. Uge 14  Vi skal også have en pige.

Så kan jeg godt ånde lettet op igen, vi har nemlig en masse pige tøj. Mange tak! (:

ej hvor dejligt, hvornår har du så termin? (:

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Stole på som i det er et hundrede procent sikker - nej. Men der er en stor sandsynlighed, ja nok meget stor endda for det er en pige.

Da MD jo ikke er en decideret kønsscanning, scanner de jo ikke så grundigt i søgen efter kønnet, så man kan aldrig være helt sikker.

Ham der scannede mig brugt ca fem minutter på alle fire gange han tjekkede for at se (:

Anmeld

9. december 2014

Christine

Anonym skriver:

Vi var til MD scanning for snart en måned siden faktisk på Fredag. Der fik vi afvide at det er en pige eller rettere, han sagde ordret " jeg kan ikke se nogle tegn på at det skulle være en dreng " han tjekkede flere gange for at se om der nu gemte sig en tap et sted, men han fandt ingen. Kan man så stole på det når de både siger " jeg tror det er en pige, jeg kan i hvert fald ikke se en tissemand " og " Jeg kan ikke se tegn på at det skulle være en dreng " ? Håber virkelig i kan hjælpe mig her.

Umiddelbart, nej. Så kan du ikke stole på det. Har du nogle billeder af kønnet? Ved en pige kan man se streger, nogle gange en slags trekant mv.

Som du skriver det så tolker jeg det som om hun slet ikke har set noget på kønnet.

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Umiddelbart, nej. Så kan du ikke stole på det. Har du nogle billeder af kønnet? Ved en pige kan man se streger, nogle gange en slags trekant mv.

Som du skriver det så tolker jeg det som om hun slet ikke har set noget på kønnet.

Hvad mener du med det sidste? 

Altså har billeder af hele babyen ikke kun kønnet, da det jo var MD vi var til.

Anmeld

9. december 2014

Fru Frederiksen.

Anonym skriver:

Så kan jeg godt ånde lettet op igen, vi har nemlig en masse pige tøj. Mange tak! (:

ej hvor dejligt, hvornår har du så termin? (:

Jeg har termin den 11/2. Glæder mig som en tosset.

Kan ikke se hvorfor han skulle sige, at der ikke var noget der tydede på at det var en dreng, hvis han ikke havde kigget. Det koster ca 400kr at blive kønsskannet. 

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Kan ikke se hvorfor han skulle sige, at der ikke var noget der tydede på at det var en dreng, hvis han ikke havde kigget. Det koster ca 400kr at blive kønsskannet. 

Der jo ikke længe til! .

Nej, forstod det hellere ikke helt. Det ved jeg godt, men min kæreste og jeg er blevet enige om at hvis vi fik det af vide ved MD bil vi ik købe en scanning (:

Anmeld

9. december 2014

Fru Frederiksen.

Hvornår har du termin ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.