Jeg er et stk. meget ulykkelig mor i dag. Var i dag til samtale i børnehaven efter 4 mrd. siden opstart.
Alt går sådan set fint og mit barn trives, god i sociale relationer osv. Indtil hun lader en bombe falde(i min verden)
Hun fortæller nemlig at mit barn en gang for 14 dage siden har sagt at hendes far slog hende - min mand bliver naturligvis meget påvirket af dette - vi er udemærket klar over at vores barn har det med ind imellem at overdrive en anelse og at hun også går meget op i at andre slår hende i børnehaven, på trods af at pædagogerne ikke har bemærket dette.
Vi er selvfølgelig glade for at personalet reagerer på den slags udtalelser fra børn, men alligevel rammer dette os meget hårdt da vi er en rolig og stabil familie.
Hun fortæller os at hun jo selvfølgelig er nødsaget til at notere denne hændelse, men at der ikke gøres mere ud af det.
Nu har jeg så en meget ulykkelig mand der knap tør lege med sit barn af frygt for at gøre noget der kunne misforståes og vi utrygge ved om dette evt. fortsætter fra vores barns side af.
Nogle der evt. har oplevet noget ligende og ved hvordan dette bedst håndteres?
Anmeld