Mother-love skriver:
Det er meget forskelligt. Nu er jeg 2. Gangs gravid. Men da jeg var gravid med min datter mærkede både faderen og jeg hende udenpå maven da jeg var 15+5 og derfra mærkede vi hende dagligt. Og denne gang mærkede jeg lillebror udenpå tidligere.
jeg har hverken i min første eller anden graviditet kunne skjule det indtil frem til nf scanningen. Hvor nogen går helt frem til uge 30 og man nærmest stadig ikke kan se ret meget. Men det er meget forskelligt.
min mave er også vind og skæv nu ( er 33+6) og det er fordi han ligger over mod min højre side. Og det meste af dagen føles det som om han ligger på tværs. Og min mave har også en stor bule i siderne som om han ligger på tværs, men han ligger med hovedet nede i bækkemet.
Nyd du bare du kan mærke hende på den måde og at hun ligger over "normalen" det har ihvertfald givet mig meget tryghed at mine altid har lagt over normalen og at de er ekstremt livlige. Selvom jeg nu godt kunne bruge lidt pause en gang imellem. For min mave føles som et stort blåtmærke efterhånden fordi han mosler så meget, trods det der er begyndt at være trængt nu.
Hold da op, jeg mærkede liv først gang i uge 17 eller os var det 16, deromkring hvertfald (:
nyder det os meget! Synes godt hun ku tage en slapper med de vilde fester hun holder mange gange, gerne flere gange om dagen. Jeg tror lidt vi får en lille baby, da vi begge vsr meget små da vi blev født. Jeg var næsten 50 cm og min kæreste var 50 eller 51, og nu er han bare skudt i vejret. Men det må tiden vise.
Anmeld