kun 4 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2014

Kærlighediminmave

modesty skriver:

Når dine cykli er så lange, får I helt sikkert hjælp af en eller anden art. I første omgang formentlig nogle hormoner, der kan stabilisere din cyklus og sørge for ægløsning. 

Åh tak! Det håber jeg virkelig, jeg bliver bimmelim af det her og føler tiden står stille nogengange! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

Kløver

komnubaby skriver:

Ah okay spændende ja så heldig er jeg sku nok ikke

Man skal aldrig sige aldrig men vi havde forsøgt inden med hormoner og hjemmeforsøg, derefter iui  

Anmeld

8. december 2014

Kærlighediminmave

Maja84 skriver:

Man skal aldrig sige aldrig men vi havde forsøgt inden med hormoner og hjemmeforsøg, derefter iui  

Okay ja man ved jo aldrig, men lige nu er jeg skeptisk hehe. Glæder mig bare til fredag nu så der kan ske noget. Skal heldigvis arbejde hver nat så sover det meste af dagen og så bliver det hurtigt fredag morgen

Anmeld

11. december 2014

Kærlighediminmave

Så er der kun omkring 10 timer til at jeg forhåbentlig finder ud af hvad der skal ske, om jeg kan få hjælp eller ej. Ja for mange har det været et julemirakel at få de to magiske streger på graviditets testen, det får jeg desværre ikke. Men måske kommer jeg tættere på ønsket om vores lille familie i 2015. Krydser for det går godt imorgen 

Anmeld

12. december 2014

esioul

komnubaby skriver:

Kun 4 dage til at vi finder ud af om vi kan få hjælp, med noget der virker så uvirkeligt lige nu. Men de 4 dage føles som en evighed lige nu 

hvordan gik det? 

Anmeld

13. december 2014

Kærlighediminmave

esioul skriver:

hvordan gik det? 

Jeg har pcos de sagde jeg nok skulle regne med at skulle bruge hjælp, jeg skal have taget blodprøver på tirsdag og så tager det en måned før jeg får svar på dem

Anmeld

13. december 2014

l.kjoeller

komnubaby skriver:

Jeg har pcos de sagde jeg nok skulle regne med at skulle bruge hjælp, jeg skal have taget blodprøver på tirsdag og så tager det en måned før jeg får svar på dem

Øv altså. Men godt der sker noget nu. Kan trøste dig med det lykkedes for nogen med pcos blot med stimulering.  Håber det sker for jer 

Anmeld

13. december 2014

esioul

komnubaby skriver:

Øv altså. Men godt i ved hvorfor det ikke er lykkedes 

Ventetiden indenfor behandling er lang. Så er der ferielukket, så skal der ventes svar på prøver, så er der for mange tilmeldte til forsøg, og risiko for at blive afvist. 

Så man kan ligeså godt vende sig til det 

Anmeld

13. december 2014

Kærlighediminmave

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.