kun 4 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
28 svar
8 synes godt om
8. december 2014

Kærlighediminmave

Kun 4 dage til at vi finder ud af om vi kan få hjælp, med noget der virker så uvirkeligt lige nu. Men de 4 dage føles som en evighed lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

esioul

komnubaby skriver:

Kun 4 dage til at vi finder ud af om vi kan få hjælp, med noget der virker så uvirkeligt lige nu. Men de 4 dage føles som en evighed lige nu 

xxx'er for i snart er videre og igang

Anmeld

8. december 2014

Kærlighediminmave

esioul skriver:

xxx'er for i snart er videre og igang

Tak jeg håber så inderligt at de tager os ind, jeg er skide nervøs for at blive afvist, men også lettet over at vi har taget skridtet. Der MÅ være noget galt med mig

Anmeld

8. december 2014

esioul

komnubaby skriver:

Tak jeg håber så inderligt at de tager os ind, jeg er skide nervøs for at blive afvist, men også lettet over at vi har taget skridtet. Der MÅ være noget galt med mig

Hvorfor skulle de afvise tænker du?

Altså der hvor jeg er tilknyttet kræver de et BMI på under 30. Det er hvis den eneste afvisnings grund (altså at man skal tabe sig først). Derudover kan der være fuldt booket til behandling, så man kan risikere at skulle vente en cyklus ekstra med at melde sig på forsøg.

Anmeld

8. december 2014

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Hvorfor skulle de afvise tænker du?

Altså der hvor jeg er tilknyttet kræver de et BMI på under 30. Det er hvis den eneste afvisnings grund (altså at man skal tabe sig først). Derudover kan der være fuldt booket til behandling, så man kan risikere at skulle vente en cyklus ekstra med at melde sig på forsøg.

Tænker hvis ikke de kan se noget unormalt?  Jeg er i hvert fald ikke overvægtig,  så det skulle ikke være et problem og min mens kommer nok først til januar udfra hvordan min cyklus plejer at være

Anmeld

8. december 2014

esioul

komnubaby skriver:

Tænker hvis ikke de kan se noget unormalt?  Jeg er i hvert fald ikke overvægtig,  så det skulle ikke være et problem og min mens kommer nok først til januar udfra hvordan min cyklus plejer at være

De tror jeg næppe de afviser for. Det kunne de heller ikke med os. Nogle er bare uforklarligt barnløse og har brug for hjælp 

Anmeld

8. december 2014

Kærlighediminmave

esioul skriver:

De tror jeg næppe de afviser for. Det kunne de heller ikke med os. Nogle er bare uforklarligt barnløse og har brug for hjælp 

Ih hvor jeg håber er så nervøs! Hvis nu jeg skal have hjælp går jeg ud fra at jeg starter med nogle hormoner osv. Men når nu jeg ikke ved hvornår jeg får mens, sætter de så ens mens igang eller hvad? 

Anmeld

8. december 2014

esioul

komnubaby skriver:

Ih hvor jeg håber er så nervøs! Hvis nu jeg skal have hjælp går jeg ud fra at jeg starter med nogle hormoner osv. Men når nu jeg ikke ved hvornår jeg får mens, sætter de så ens mens igang eller hvad? 

Har din kæreste fået testet sædkvalitet? eller? 

Altså jeg vil tro de sætter mens igang med piller, hvis ikke den kommer af sig selv. Og så bliver du hormonstimuleret. 

Anmeld

8. december 2014

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Har din kæreste fået testet sædkvalitet? eller? 

Altså jeg vil tro de sætter mens igang med piller, hvis ikke den kommer af sig selv. Og så bliver du hormonstimuleret. 

Det er vi ved at sætte igang håber på en tid til lægen den 18/12 så vi kan tjekke ham 

Ja for ellers kan jeg risikere at vente længe for anden ikke hvornår min mens kommer :/

Anmeld

8. december 2014

Kløver

De skal nok hjælpe og forhåbentligt finde årsagen til dine skøre cyklusser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.