4 årig med på brøndby stadion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2014

dukke

O&L skriver:

Heej med jer..

min kæreste har en datter fra tidligere forhold som lige er fyldt 4 slut november..

far er kæmpe brøndby fan og moren kæmpe fck fan.. de har svært at kommunikere uden at diskutere men dette sker kun over sms eller opkald da moren aldrig gider snakke om hvordan tingene er gået i weekenden når datteren bliver hentet.. hun siger ikke engang hej!.. men de har så lavet en aftale for 1 års tid siden da moren ville have datteren med til fodboldkamp i parken allerede der at far skulle tage hende med til den første kamp og at det først i hvert fald skulle være når hun var nået skolealderen..efter faderens ønske og moren var enig.. 

men hun har så valgt at tage til BRØNDBY kamp i dag med datteren... og far mødte dem deroppe.. sagde selvfølgelig hej osv til datteren og gik så hver til sin plads... han valgte ikke at reagere på dette da det højst sandsynligt er det hun forventer han gør.. og det er jeg helt enig i!

Hva siger i til morens valg og hvad havde i selv gjort?.. ville i tage jeres børn med i den alder? Håber på en masse gode svar og ikke kritik tak

Jeg havde min søn men på Brøndby stadion i går og han er også 4 år han synes det var super fedt og blev mega glad da han elsker fodbold.

Jeg har det bare sådan at så længe man kender sit barn og ved hvad de kan klare så er jeg lige glad med hvad andre tænker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.