Jeg er modstander af børn og fodboldkampe!
-men her vil far bare rigtig gerne dele den oplevelse med vores børn, og ligesom der er ting jeg tager vores børn med til som far ikke synes om, så tager far så også vores børn med til fodboldkamp.
Vi har en datter som nu er 6 år og hun har været på stadion flere gange (også da hun var mindre) og hun synes faktisk det er sjovt. Jeg har været med én gang, og ved at hun ser ikke fodboldboldkampen, men hun synes bare det er sjovt at være der.
Der er familieområder, og far har været afsted på Brønby Stadion nogle gange hvor der har været mange uroligheder og anholdelser, men de har INTET set. Jeg tænker det er rent held, far siger, det handler om være fornuftig, og bruge familieudgangene.
Kampen i aften skulle være noget helt helt helt særligt!!!! Så hvis moderen også er til fodbold, ved hun godt at denne chance for at opleve det der er i aften ikke lige kommer igen.
Mærkeligt valg af moderen hvis hun er FCK-fan???? men måske tænker hun lidt længere, -og far har den fordel at han kan snakke med datteren om det, da de begge to har været til den store kamp.
Anmeld