er det mig der er friske sart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja, jeg kom til at sige det i en mindre pæn tone så jeg forstår godt at hun bliver sur, men de virkede begge to som om de ikke kunne forstå hvorfor jeg reagerede som jeg gjorde,  de spurgte endda "hvad er der galt med den film?" fordi den store prøvede at få lov til at se "Han hun Dirch og Dario"

Det er nok derfor hun reagere som hun gør. Men havde i aftalt at i skulle hjælpes med børn? Eller er det noget i bare gør hver aften?

Hvorfor skulle der være noget galt med den? 

Jeg tror i skal have klare linier om hvordan aftenen går, hvem der gør hva, så han ikke bare smutter. For jeg tror at han bare har tænkt, at det klarede du, og så kommer du lige pludselig ned pg siger i en forkert tone at du har brug for hjælp. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

L&V

Syntes ik det er iorden at din mand bare går men altså hvis børnene var så trætte havde jeg nok bare puttet dem i stedet for at rande frem og tilbage.

Anmeld

7. december 2014

got2b

Jeg vil nok os blive sur, især fordi vi har et hus, hund og så et barn. Det er ikke altid lige nemt at håndtere, selvom man har et stort barn i forvejen. Jeg synes måske at din svigermor overreager lidt på det, hub har selv haft børn, så hun ved nok godt et sted at det ikke altid er lige nemt. Jeg vil måske snakke med hende om det. (:

Anmeld

7. december 2014

4kløver

Jeg havde bare puttet dem især når den lille var træt. Og så kunne manden da bare hygge sig med sin mor. Her går vi ikke op i om vi er 2 eller 1 der putter. Bare de bliver puttet  

Anmeld

7. december 2014

Wish

4kløver skriver:

Jeg havde bare puttet dem især når den lille var træt. Og så kunne manden da bare hygge sig med sin mor. Her går vi ikke op i om vi er 2 eller 1 der putter. Bare de bliver puttet  

Jeg var blevet sur hvis min mand bare var gået uden jeg vidste det - uanset hvor han var gået hen. 

Og hvis hans mor havde kommenteret noget i den stil var jeg blevet endnu mere sur - sys ikke sådan en kommentar er iorden over for nogen! (Har så også et dårligt forhold til min svigermor) 

jeg sys din reaktion er helt iorden. Og jeg ville tale med min mand om det i denne situation. 

Anmeld

7. december 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er, uanset årsagen, ekstremt respektløst og kvindefjendtligt at spørge til, om din vrede skyldes menstruation. Det er jo det samme som at sige, at din vrede ikke skal tages alvorligt, men må skyldes noget andet - og det er dårlig stil at blande menstruation ind i sagen. 

Nøj, jeg var blevet vred. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.