gynækolog - kan man se noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Altså der skal vist være sket en "befrugtning" dvs det kan være det der hedder er vandæg mener jeg han kaldte det dengang, dvs ægget blev befrugtet men ikke levedygtigt! Og det er så ikke altid lige kroppen udskiller det selv. ( du må ikke hænge mig helt op på det, det er nogen år siden) 

jeg ville sige at du har en mistanke om du kan være gravid, og der vil gynækologen sikkert tilbyde en scanning inde fra! Og så kan han/hun sige om de kan se noget! Men er sikker på de skal vide at der er mistanke om det for ellers kigger de ikke efter det

hvis du er gået over tid, hvad så med at prøve at teste? 

Tak for svar.
Jeg skal scannes indvendig de mistænker jeg har en cyste på den ene æggestokke som ikke helt vil springe selv. - Men det er ikke noget jeg mærker til, kun at sygehuset synes det var lidt mærkeligt at jeg fik lidt ondt når de trykkede hårdt på min mave i den ene side.. - Men det er nogle måneder siden jeg blev tjekket, og det er aldrig noget jeg har mærket til.

- Det var fordi min egen læge troede jeg havde pco pga et forhøjet hormon, men overlægen har ringet og givet svar på de nye prøver, og det er intet med det, det stiger og falder i løbet af dagen efter hvor aktiv man er, og det var faldet til normal igen. Så han ville ikke mene jeg har pco, men nu havde jeg fået tid til gynækolog så han synes bare at jeg skulle tage den undersøgelse for at være helt sikker.
- det var så bare der jeg tænkte om de kunne se hvis jeg var gravid, selvom at de ikke ved at muligheden er der.

Har rimelig uregelmæssig cyklus så ved ikke om jeg er "gået" over tid.. - vi bruger ingen form for beskyttelse og har ikke gjort i et år, da vi gerne vil have et barn, men har sagt at det kommer når det kommer. - Så efter en mærkelig følelse i kroppen den sidste uge+, ondt i len og meget svimmel, slog tanken om graviditet mig pludselig.

Årh, undskyld det blev så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

gulisa

Anonym skriver:

Jeg skal til gynækolog på mandag til noget undersøgelse, har den sidste uge haft det lidt mærkeligt i kroppen. Igår og i dag har jeg været mega tyk.. kom så her til aften til at tænke at meget af det tydede da egentlig på graviditet(er ikke på p-piller)... 

Mit spørgsmål er så, ville gynækologen så kunne se det (skal bare have tjekket at alt ser fint ud) uden at vide at jeg kunne være gravid, (ville være 4+?) - eller ville han skulle vide han skal kigge efter det for at kunne se det? 

Håber nogen vil svarer, god aften  

Jeg havde spiral og da jeg tog en test viste den at jeg var gravid ringede til min læge kom til undersøgelse hun kunne ikke finde den så sendte hun mig til gyn og da blev jeg scannet indeni og de kunne heller ikke se nogen spiral så den var faldet ud men hun kunne se hjertet blinke god dag og held og lykke

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle svar

- skanningen viste en hjerteformet livmoder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.