Okay mange tak!
Men den sæk baby skal ligge i, er den der også selv om man ikke er gravid, - eller er det kun under graviditet at den kommer.
- det er ikke fordi jeg har testet positiv eller noget, fik bare en mistanke om graviditet i går. - så gynækologen ved ikke noget om at jeg måske kunne være gravid, det er der jeg så tænker.. - når han/hun scanner mig ville han/hun så kunne se hvis jeg måske skulle være gravid, - altså ville gynækologen kunne se den sæk, uden at kigge efter den?
Altså der skal vist være sket en "befrugtning" dvs det kan være det der hedder er vandæg mener jeg han kaldte det dengang, dvs ægget blev befrugtet men ikke levedygtigt! Og det er så ikke altid lige kroppen udskiller det selv. ( du må ikke hænge mig helt op på det, det er nogen år siden)
jeg ville sige at du har en mistanke om du kan være gravid, og der vil gynækologen sikkert tilbyde en scanning inde fra! Og så kan han/hun sige om de kan se noget! Men er sikker på de skal vide at der er mistanke om det for ellers kigger de ikke efter det
hvis du er gået over tid, hvad så med at prøve at teste?
Anmeld