Hvad nu hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Og kære grinny... Det kommer til at ske. Hvornår kan jeg ikke svare på, men du BLIVER mor igen, og måske når du mindst venter det.. 

Sender alle positive tanker i din retning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Mumto3

grinny skriver:

.. Jeg aldrig bliver gravid igen?

.. Jeg aldrig oplever at føde igen?

.. Jeg aldrig oplever at blive mor igen?

.. Jeg aldrig oplever mit eget kød og blod vokse og blive stor?

.. Jeg aldrig skal se det første skridt, første tand, første ord?

Hvad nu hvis det aldrig sker?

De samme tanker kører igen og igen i mit hovedet! Kan ikke ryste dem væk! Er så bange for at det aldrig sker 

Du spørger og jeg tror godt du kender svaret.

Hvad nu hvis du aldrig bliver gravid igen og aldrig skal føde dit eget barn? Så kommer du ikke til at opleve at være mor på den måde de fleste er mor på. Du kommer til at være mor på en anden måde, for det barn du allerede har født og som desværre ikke er hos dig mere, og måske kommer du til at være mor for nogle andre børn. Det kan også være at det med 'mor' ikke bliver en del af dit liv, fordi du så vælger noget helt andet.

Det er umuligt at forudsige hvordan dit liv ser ud om 5år, 10 år, 25 år. Ingen kan love dig noget som helst (selvom nogen herinde gerne både vil love og garantere dig at du snart bliver gravid igen, så ved du dybeste inderste inde, at det kan de ikke)

Jeg tror tilgengæld at jeg deler mit ønske for dig med mange herinde.

Jeg ønsker for dig, at du får et godt liv!

Uanset hvad det kommer til at indebære, og allermest ønsker jeg for dig, at du får det barn du så brændende ønsker dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.