Har vi gjort det rigtigt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Missy_B

Begge gange jeg er blevet gravid har vi sexet 2-3 gange fra positiv æl test og ca 1-1,5 døgn frem. Men det har udelukkende været for at øge chancerne da min mands kvalitet er nedsat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Anonym trådstarter

mpr skriver:

Det er bedre at have sex før og lige efter man får positiv æl test alt efter 36 timer (som er her hvor ægget bliver frigivet når man har en positiv test) er sex for nydelsen for har du sex efter ægget er blevet frigivet kan sæden ikke nå at rejse op til ægget inden det er blevet ubrugeligt

Så dvs at vi har ramt okay, for ifølge testen har vi jo haft sex lige inden og omkring æl tidspunktet ?  

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så dvs at vi har ramt okay, for ifølge testen har vi jo haft sex lige inden og omkring æl tidspunktet ?  

Okay, det ved vi ikke om hans er

Anmeld

8. december 2014

mpr

Anonym skriver:

Den første gang har i nok ramt rigtigt ja men 48 timer efter testen er positiv så er chancen spildt Men held og lykke med det hele!

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

mpr skriver:

Den første gang har i nok ramt rigtigt ja men 48 timer efter testen er positiv så er chancen spildt Men held og lykke med det hele!

Ok tak for svar, rart at vide til næste gang  

Anmeld

9. december 2014

Mia&Allan

Heidi.R. skriver:

Har det så resulteret i noget nu?? Bare nysgerie... 

Jeps vi venter baby til august 

Anmeld

9. december 2014

Heidi.R.

Mia&Natashja skriver:

Hey feedt tillykke  vi er også igang, men sig mig lige, jeg blødte lidt forig uge ig troede det var mit mens, men nu kommer der en lille smule igen siden igår, hva kan det skyldes tror du, ??? For troede jeg ville ha æl nu egentlig... hmm 

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Mia&Natashja skriver:

Tillykke, måske vi bliver lige så heldige 

Anmeld

9. december 2014

MT86

Min mand og jeg dyrkede så meget vi ville, da jeg havde æggeløsning. Dagene op til og på dagen. Og vi venter også bebs til august

Anmeld

9. december 2014

Mia&Allan

Heidi.R. skriver:

Hey feedt tillykke  vi er også igang, men sig mig lige, jeg blødte lidt forig uge ig troede det var mit mens, men nu kommer der en lille smule igen siden igår, hva kan det skyldes tror du, ??? For troede jeg ville ha æl nu egentlig... hmm 

Tak

det kan være svært at sige hvad det skyldes, jeg har nogen gange prøvet at min cyklus er gået helt i ged og mens er kommet da jeg troede jeg sku have ægløsning 

Men har også hørt man godt kan pletbløde lidt ved æl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.