Har vi gjort det rigtigt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
20 svar
7 synes godt om
6. december 2014

Anonym trådstarter

Vi havde sex, og da jeg var på toilet bagefter havde jeg positiv for ægløsning, den var negativ 12 timer før (tester 2 gange om dagen, dvs hver 12 time) 

dagen efter var den igen positiv. Og havde sex igen 48 timer efter positiv 1 gang og 1 omgang sex. Har vi ramt for at optimere eller kunne vi gøre det bedre eller anderledes næste gang, hvis den ikke er der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen ? 

Anmeld

6. december 2014

Kay

Ja det lyder helt rigtig

Anmeld

6. december 2014

Mia&Allan

Anonym skriver:

Slet ingen ? 

Tror vi havde sex 3 gange på det døgn mine æl tests var positiv   

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Ja det lyder helt rigtig

Lyder godt vil jo gerne have gode chancer så muligt 

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Mia&Natashja skriver:

Hold da op, det var meget  Så meget kan gemalen slet ikke, han kan tidligst hver anden dag. Men er sæden ikke også mest optimal hvis man har sex hver 2-3 dag, læste noget med at det så blev holdt aktivt og give plads til frisk sæd, men også kunne nå at få det bedst mulige antal afsted, så flere kom frem til ægget. Men det er måske en skrøne ?? Vil jo gerne gøre hvad vi kan 

Anmeld

7. december 2014

Mia&Allan

Anonym skriver:

Hold da op, det var meget  Så meget kan gemalen slet ikke, han kan tidligst hver anden dag. Men er sæden ikke også mest optimal hvis man har sex hver 2-3 dag, læste noget med at det så blev holdt aktivt og give plads til frisk sæd, men også kunne nå at få det bedst mulige antal afsted, så flere kom frem til ægget. Men det er måske en skrøne ?? Vil jo gerne gøre hvad vi kan 

Jeg har også godtnok læst at sæden er bedst hvis man har sex hver anden dag og den har vi også kørt med indtil for 6 uger siden hvor vi så havde sex alt det vi kunne da jeg testede positiv og vi venter bebs til august nu 

Ved ik om det er held. Knus

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg har også godtnok læst at sæden er bedst hvis man har sex hver anden dag og den har vi også kørt med indtil for 6 uger siden hvor vi så havde sex alt det vi kunne da jeg testede positiv og vi venter bebs til august nu 

Ved ik om det er held. Knus

Det ved jeg heller ikke, måske det er noget eer var værd at læse mere om. Men hjælper ikke meget, når kæresten ikke kan oftere alligevel, selv hvis vi prøver er den helt død, så det er fysisk umuligt for ham at gøre det oftere, end hver 2-3 dag 

Og tillykke med spiren

Anmeld

7. december 2014

Heidi.R.

Mia&Natashja skriver:

Har det så resulteret i noget nu?? Bare nysgerie... 

Anmeld

7. december 2014

mpr

Anonym skriver:

Vi havde sex, og da jeg var på toilet bagefter havde jeg positiv for ægløsning, den var negativ 12 timer før (tester 2 gange om dagen, dvs hver 12 time) 

dagen efter var den igen positiv. Og havde sex igen 48 timer efter positiv 1 gang og 1 omgang sex. Har vi ramt for at optimere eller kunne vi gøre det bedre eller anderledes næste gang, hvis den ikke er der 

Det er bedre at have sex før og lige efter man får positiv æl test alt efter 36 timer (som er her hvor ægget bliver frigivet når man har en positiv test) er sex for nydelsen for har du sex efter ægget er blevet frigivet kan sæden ikke nå at rejse op til ægget inden det er blevet ubrugeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.