gravid og fortæl venner det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2014

Julemusen

Jeg ville heller ikke turde tage på skiferie og være gravid. Det bedste er at være ærlig over for dem! Held og lykke med graviditeten! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Jeg tror altså heller ikke jeg ville stå på ski som gravid.. Så jeg synes ikke du er pyldret

Tænker bare nu jeg ikke prof i at stå på ski, så ville være bange for at vælte

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

Jeg ville heller ikke turde tage på skiferie og være gravid. Det bedste er at være ærlig over for dem! Held og lykke med graviditeten! 

Ja det må vi heller  mange tak 

Anmeld

5. december 2014

BinaMor

jeg ville aldrig lyve over for mine venner. sig det som det er.

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Man anbefaler generelt at holde sig fra sport, hvor der er risiko for stød/kontakt, dvs fx ski, som du også selv er inde på. Jeg ville bestemt heller ikke stå på ski gravid. Måske overveje det, hvis det er langrend og rimelig flade stykker, man skal køre, men igen, hvorfor udsætte sig for en unødig risiko... 

Jeg synes i hvert fald ikke, du er pylret..

Jeg ville nok stå frem og være ærlig overfor vennerne, men så også forklare, at det stadig er meget nyt, og de ikke skal sige noget til andre..

tillykke med graviditeten!

Som skrevet længere nede så jeg ikke prof til at stå på ski. Jeg ville være bange for at vælte og komme til skade 

Mange tak 

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

jeg ville aldrig lyve over for mine venner. sig det som det er.

Tror heller ikke jeg ville kunne holde tæt med det når vi skulle diskoteker ski ferie.

Anmeld

5. december 2014

BinaMor

generelt forstår jeg ikke synspunktet ved at man skal holde tæt så længe som muligt. for HVIS (7-9-13) graviditeten går til grunde (pøj pøj salt over skuldre) så vil man vel også have behov for at snakke med vennerne om det, for det vil jo også påvirke én. det er jo ingen deep dark secret at man selv skal gå med. om man er tidlig gravid eller mister.

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

generelt forstår jeg ikke synspunktet ved at man skal holde tæt så længe som muligt. for HVIS (7-9-13) graviditeten går til grunde (pøj pøj salt over skuldre) så vil man vel også have behov for at snakke med vennerne om det, for det vil jo også påvirke én. det er jo ingen deep dark secret at man selv skal gå med. om man er tidlig gravid eller mister.

Det har du nok ret i 

Anmeld

5. december 2014

et-ønske

Anonym skriver:

Så jeg nok bare pyllert 

Nej du er bare 1. Gangs gravid :-)

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Nej du er bare 1. Gangs gravid :-)

Hihi okay 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.