Så blev bilen fundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2014

LinLin

MilleMus1988 skriver:

hvis du ser på billedet der er taget bagfra kan man se der er en seleholder i midten  

vi kommer nok aldrig til at bruge den medmindre nogen skal med os hehe, men eller skal vi jo kun bruge de 6 hihi 

Det er da skodpladsen i hvert fald!  men når I kun er 6 er det jo også ligemeget! 

Man sidder sgu også dårligt i midten på vores Audi A8'er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

MorTil4<3

Rockertand skriver:

nå, men så tager jeg nok fejl, for den står opgivet til 12,2 på literen, men kører reelt 10, som det er beskrevet, gad vide om der er en benzinudgave (kender ikke så meget til Kia'er, men læser meget på Bilbasen).

fisk. det må jeg gi svar skyldig med  

Anmeld

4. december 2014

MorTil4<3

LinLin skriver:

Det er da skodpladsen i hvert fald!  men når I kun er 6 er det jo også ligemeget! 

Man sidder sgu også dårligt i midten på vores Audi A8'er 

ha ha ha ja ingen tvivl om det hihi 

men ja det er ikke lige der midt i man vil side hihi

Anmeld

4. december 2014

Rockertand

MilleMus1988 skriver:

fisk. det må jeg gi svar skyldig med  

Nej, den er god nok, det fremgår også på Kiaklub.dk oveni alle anmeldelserne på Bilbasen, den ligger typisk på 10 km på literen. Hvem oplyste jer om de 17 km?

Anmeld

4. december 2014

MorTil4<3

Rockertand skriver:

Nej, den er god nok, det fremgår også på Kiaklub.dk oveni alle anmeldelserne på Bilbasen, den ligger typisk på 10 km på literen. Hvem oplyste jer om de 17 km?

det står på vores købspapier af bilen 

men du skal nok også tænke på at bilers oplyste km tand per liter også er noget som er testet frem til på en testbane, de er jo ikke realistiske som den rigtige verden, folk glor også når vi siger vi kan få en Skoda Octavia til at køre 20 km på literen, men det kan vi fordi vi køre som der skal køres, nemlig fornuftigt

så uanset hvad, så holder vi på de 17 som der står oplyst i vores papire. . 

du skal også tænke på at Kia Carnivalen findes i MANGE moddeller og navne, forskellig motorstr og vægt. og mest alt alt alderen har også sit at sige hvornår den er fra 

Anmeld

4. december 2014

Morjanne76

Tillykke med bilen 

Ja vil man have "bilen" må man betale prisen. Håber I blive glade for den 

Anmeld

4. december 2014

Klumpe-dumpe

Rockertand skriver:

Vi har lige solgt vores. Og må give dig ret. Ca 10 km pr/L -røv dyr bil. 

Anmeld

4. december 2014

Rockertand

Klumpe-dumpe skriver:

Vi har lige solgt vores. Og må give dig ret. Ca 10 km pr/L -røv dyr bil. 

Tak, har ingen personlig erfaring, men det er en ret enig holdning på nettet 

Anmeld

4. december 2014

Rockertand

MilleMus1988 skriver:

det står på vores købspapier af bilen 

men du skal nok også tænke på at bilers oplyste km tand per liter også er noget som er testet frem til på en testbane, de er jo ikke realistiske som den rigtige verden, folk glor også når vi siger vi kan få en Skoda Octavia til at køre 20 km på literen, men det kan vi fordi vi køre som der skal køres, nemlig fornuftigt

så uanset hvad, så holder vi på de 17 som der står oplyst i vores papire. . 

du skal også tænke på at Kia Carnivalen findes i MANGE moddeller og navne, forskellig motorstr og vægt. og mest alt alt alderen har også sit at sige hvornår den er fra 

Tja, jeg ville være bekymret, håber I får en positiv oplevelse.

Anmeld

4. december 2014

Klumpe-dumpe

Rockertand skriver:

Tak, har ingen personlig erfaring, men det er en ret enig holdning på nettet 

Ja altså det er en lækker bil. (Udover jeg altid blev køresyg, når jeg ikke kørte, men det var jo ikke bilens skyld) 

men den er så dyr. Den mindste rep. Skriger en masse 0'er og tanken er som en slamsuger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.