Maver - gravid anden gang og med tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2014

Miss BananaHammock

Lad os da se bulen 

Så lad gå da ...  

Den ser måske ikke så stor ud som den føles. Men jeg er jo kun 8+0 - og det er små oliven i min mave 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Så lad gå da ...  

Den ser måske ikke så stor ud som den føles. Men jeg er jo kun 8+0 - og det er små oliven i min mave 

Hvor er du fin! 

Anmeld

4. december 2014

Miss BananaHammock

et-ønske skriver:

Ork nej, jeg var lige så stor som et hus til sidst  

ud kom så også tvilling A = 3850 gr og 53 cm - tvilling B = 3410 og 53 cm JO JO!! De blev forløst da jeg var 38+0

Hold da op. De var større end min søn men det er da bare et sundhedstegn når man taler om tvillinger. Synes oftere man hører at de er for små!

Anmeld

4. december 2014

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Hvor er du fin! 

Hvor er du sød!

Glæder mig dog til at hoppe ud af mine Luna-telte og vise at jeg er gravid! 

Ja og til at maven ikke bare føles som blævre men bliver rund og fyldt med baby 

Anmeld

4. december 2014

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Hvor er du sød!

Glæder mig dog til at hoppe ud af mine Luna-telte og vise at jeg er gravid! 

Ja og til at maven ikke bare føles som blævre men bliver rund og fyldt med baby 

Fortæller i først den glædelige nyhed efter nf? Ved du, hvornår du/i skal afsted?

Kan sååå meget nikke genkendende til følelsen! Glæder mig til pizza-maven bliver til en tydelig babybule 

Anmeld

5. december 2014

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Fortæller i først den glædelige nyhed efter nf? Ved du, hvornår du/i skal afsted?

Kan sååå meget nikke genkendende til følelsen! Glæder mig til pizza-maven bliver til en tydelig babybule 

Vi har fortalt det til de nærmeste.. vi har ikke holdt vores behandlingsforsøg hemmeligt for dem, så det kom helt naturligt. 

Jeg har også fortalt det til et par på jobbet, da jeg skulle have fri til scanning og fordi at jeg har et par kollegaer der har tvillinger, så det var oplagt. 

Vi fortæller det til familien næste weekend når Alexander bliver 2 år. 

Så nej, en del ved det inden NF - har altid haft det lidt ambivalent med at vente, for hvis det går galt, har jeg brug for at folk ved hvorfor vi er kede af det, og ikke skal fortælle det hver gang eller skal skjule vores sorg. 

Men bare sådan generelt at kunne vise det på jobbet og for eleverne. De forstår jo ikke hvorfor deres lærer sidder og spiser konstant og har måtte gå hjem pga. utilpashed osv. Så glæder mig bare til at jeg ikke skal tænke over om folk ved det/kan se det eller ej! 

hehe.. pizzamave... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.