Maver - gravid anden gang og med tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
15 svar
18 synes godt om
4. december 2014

Miss BananaHammock

Hey.. 

Synes virkelig det er svært at skjule graviditeten denne gang og glæder mig til at få fortalt familien det i næste uge! 

Hvordan så I ud de første 12 uger - jer der var gravide anden gang og med tvillinger?  Ja eller første gang og med tvillinger! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

Hey.. 

Synes virkelig det er svært at skjule graviditeten denne gang og glæder mig til at få fortalt familien det i næste uge! 

Hvordan så I ud de første 12 uger - jer der var gravide anden gang og med tvillinger?  Ja eller første gang og med tvillinger! 

Ihhh stort tillykke! Og velkommen på tvillingevognen Jeg synes hurtigt at jeg så lidt små fed ud på maven, selvom det var første graviditet  

Anmeld

4. december 2014

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Ihhh stort tillykke! Og velkommen på tvillingevognen Jeg synes hurtigt at jeg så lidt små fed ud på maven, selvom det var første graviditet  

Tusind tak!  Vi er dog stadig meget forberedte på at det ikke er sikkert at begge hjerter slår når vi kommer til NF - at det jo er en risiko når man bliver scannet så tidligt som vi gør i behandling. Men vi  for at de begge ligger og smiler til os! 

Ja små fed... det kan bare slet ikke skjules og hader at det ser ud som om man spiser lidt for mange brunkager 

Anmeld

4. december 2014

Miss Church

Tusind tak!  Vi er dog stadig meget forberedte på at det ikke er sikkert at begge hjerter slår når vi kommer til NF - at det jo er en risiko når man bliver scannet så tidligt som vi gør i behandling. Men vi  for at de begge ligger og smiler til os! 

Ja små fed... det kan bare slet ikke skjules og hader at det ser ud som om man spiser lidt for mange brunkager 

Jeg krydser for jer!  

Anmeld

4. december 2014

et-ønske

Hey.. 

2. Graviditet og tvillinger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2014

Miss BananaHammock

et-ønske skriver:

2. Graviditet og tvillinger

Dejligt det ikke kun er mig 

Anmeld

4. december 2014

M (:

Hey.. 

Lad os da se bulen 

Anmeld

4. december 2014

et-ønske

Dejligt det ikke kun er mig 

Ork nej, jeg var lige så stor som et hus til sidst  

ud kom så også tvilling A = 3850 gr og 53 cm - tvilling B = 3410 og 53 cm JO JO!! De blev forløst da jeg var 38+0

Anmeld

4. december 2014

M (:

Ork nej, jeg var lige så stor som et hus til sidst  

ud kom så også tvilling A = 3850 gr og 53 cm - tvilling B = 3410 og 53 cm JO JO!! De blev forløst da jeg var 38+0

Woooow, vildt nok! Min søn var 2725 (36+3) og der var kun een! 

Anmeld

4. december 2014

StephanieNajim

Synes faktisk kun jeg havde en lille bule i uge 12, men jeg er også bare generelt lille, og der var heller ikke mange der troede på at der gemte sig 2 babyer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.