Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey..
Synes virkelig det er svært at skjule graviditeten denne gang og glæder mig til at få fortalt familien det i næste uge!
Hvordan så I ud de første 12 uger - jer der var gravide anden gang og med tvillinger? Ja eller første gang og med tvillinger!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Hey.. Synes virkelig det er svært at skjule graviditeten denne gang og glæder mig til at få fortalt familien det i næste uge! Hvordan så I ud de første 12 uger - jer der var gravide anden gang og med tvillinger? Ja eller første gang og med tvillinger!
Ihhh stort tillykke! Og velkommen på tvillingevognen Jeg synes hurtigt at jeg så lidt små fed ud på maven, selvom det var første graviditet
Miss Church skriver: Ihhh stort tillykke! Og velkommen på tvillingevognen Jeg synes hurtigt at jeg så lidt små fed ud på maven, selvom det var første graviditet
Tusind tak! Vi er dog stadig meget forberedte på at det ikke er sikkert at begge hjerter slår når vi kommer til NF - at det jo er en risiko når man bliver scannet så tidligt som vi gør i behandling. Men vi for at de begge ligger og smiler til os!
Ja små fed... det kan bare slet ikke skjules og hader at det ser ud som om man spiser lidt for mange brunkager
Miss BananaHammock skriver: Tusind tak! Vi er dog stadig meget forberedte på at det ikke er sikkert at begge hjerter slår når vi kommer til NF - at det jo er en risiko når man bliver scannet så tidligt som vi gør i behandling. Men vi for at de begge ligger og smiler til os! Ja små fed... det kan bare slet ikke skjules og hader at det ser ud som om man spiser lidt for mange brunkager
Jeg krydser for jer!
2. Graviditet og tvillinger
et-ønske skriver: 2. Graviditet og tvillinger
Dejligt det ikke kun er mig
Lad os da se bulen
Miss BananaHammock skriver: Dejligt det ikke kun er mig
Ork nej, jeg var lige så stor som et hus til sidst
ud kom så også tvilling A = 3850 gr og 53 cm - tvilling B = 3410 og 53 cm JO JO!! De blev forløst da jeg var 38+0
Ork nej, jeg var lige så stor som et hus til sidst ud kom så også tvilling A = 3850 gr og 53 cm - tvilling B = 3410 og 53 cm JO JO!! De blev forløst da jeg var 38+0
Woooow, vildt nok! Min søn var 2725 (36+3) og der var kun een!
Synes faktisk kun jeg havde en lille bule i uge 12, men jeg er også bare generelt lille, og der var heller ikke mange der troede på at der gemte sig 2 babyer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128