Hvad gør mest ondt ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2014

Skouboe

Jeg har en kronisk sygdom og får lagt venflon TIT - som i virkelig tit. Når den skal lægges synes jeg klart at det gør mest ondt i hånden, men den i albuebøjningen er den er gør mest ondt at have siddende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

LilleMie

*Agnete* skriver:

Jeg er mega nervøs for at få lagt venflon og sygeplejersken har sagt jeg selv må bestemme hvor jeg vil have den lagt . Så nu ønsker jeg jeres hjælp !! :-) 

Jeg var også ret nervøs for det, havde ikke prøvet det før nemlig.

Til min ÆU fik jeg den lagt i albuebøjningen, jeg fik ikke valget, men er rigtig glad for de valgte der. Nålen kommer hurtigt ud igen og så har du en blød slange liggende. Var bange for, at jeg hele tiden ville blive mindet om, at jeg havde sådan en siddende, når jeg så min hånd, men i albuebøjningen så jeg den faktisk ikke og det var lettere for mig at glemme, at den var der.

Jeg var også bange for, om jeg kunne mærke morfinen, når de sprøjtede det ind. Det kunne jeg slet ikke, heller ikke det jeg fik noget mod kvalme og mod morfinen bagefter, da jeg åbenbart ikke tåler morfinen så godt (men efter 10 min var jeg ok). Jeg fik også saltvandsdrop, da jeg var ret bleg, det mærkede jeg heller ikke noget til.

At tage plastret af derhjemme efter det hele var overstået, var faktisk det mest smertefulde ved at have venflon

Held og lykke i morgen. Det skal nok gå rigtig godt, og det hele går heldigvis hurtigt 

Anmeld

3. december 2014

modesty

*Agnete* skriver:

Jeg er mega nervøs for at få lagt venflon og sygeplejersken har sagt jeg selv må bestemme hvor jeg vil have den lagt . Så nu ønsker jeg jeres hjælp !! :-) 

Jeg har kun prøvet det i hånden og synes ikke at det gør særlig ondt.

Anmeld

3. december 2014

Lilotte87

Jeg har fået seks ægudtagninger uden smertestillende. Skulle ikke nyde noget af den nål. 

Men ved mit kejsersnit fik jeg den i hånden og synes slet ikke det var noget at skrive hjem om :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.