Hvad gør mest ondt ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gør mest ondt ? Når der skal ligge venflon (nål i hånden), i håndryggen eller albuebøjningen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.346 visninger
13 svar
1 synes godt om
2. december 2014

*Agnete*

Jeg er mega nervøs for at få lagt venflon og sygeplejersken har sagt jeg selv må bestemme hvor jeg vil have den lagt . Så nu ønsker jeg jeres hjælp !! :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

lillespir26

*Agnete* skriver:

Jeg er mega nervøs for at få lagt venflon og sygeplejersken har sagt jeg selv må bestemme hvor jeg vil have den lagt . Så nu ønsker jeg jeres hjælp !! :-) 

Jeg får det lagt i albueledet Da jeg er skide bange for nåle og sys ikke det gør ondt 

Anmeld

2. december 2014

Dafnies

Jeg vil helt klart helst have den liggende på hånden. Jeg synes den sidder dumt ellers og kommer i vejen synes ikke det gør ondt at få lagt på håndryggen - det er derimod smertefuldt at få lagt den på modsatte side, på håndleddet  

Anmeld

3. december 2014

Holst85

Hvorfor får du overhovedet lagt et venflon??

Det gjorde jeg ikke, er det til smertestillende?

forstår ikke at der er så stor forskel på ÆU, mit var smertefrit begge gange, dog kunne jeg godt mærke et par timer efter at der havde været rodet i mig, men skulle ikke ha smertestillende..

Anmeld

3. december 2014

(august)

Synes det gør mest ondt at få den lagt i albuebøjningen. Så jeg ville vælge at få den lagt i håndryggen. 

Anmeld

3. december 2014

(august)

Holst85 skriver:

Hvorfor får du overhovedet lagt et venflon??

Det gjorde jeg ikke, er det til smertestillende?

forstår ikke at der er så stor forskel på ÆU, mit var smertefrit begge gange, dog kunne jeg godt mærke et par timer efter at der havde været rodet i mig, men skulle ikke ha smertestillende..

Har været i gennem 4 ÆU og alle gange har jeg fået max dosis i smertestillende ved ÆU + efterfølgende smertestillende. Jeg tror det afhænger meget af hvor mange æg der er og hvordan de sidder, uden at have belæg for det. Jeg har til info haft ca 12-15 æg/ÆU. 

Anmeld

3. december 2014

Christine

*Agnete* skriver:

Jeg har haft venflon i hånden 3 gange og det gør ikke så ondt at få den lagt, men jeg skulle have den siddende længe pga kejsersnit og så begynder det at blive lidt irriteret/gøre lidt ondt.

Blodprøver får jeg altid taget i albueleddet og jeg synes ikke der er forskel på smerten - ingen af delene gør rigtigt ondt synes jeg 

Anmeld

3. december 2014

Holst85

(august) skriver:

Har været i gennem 4 ÆU og alle gange har jeg fået max dosis i smertestillende ved ÆU + efterfølgende smertestillende. Jeg tror det afhænger meget af hvor mange æg der er og hvordan de sidder, uden at have belæg for det. Jeg har til info haft ca 12-15 æg/ÆU. 

Jeg havde 15 æg sidste gang og dette gjorde bestemt ikke ondt under ÆU 

Anmeld

3. december 2014

(august)

Holst85 skriver:

Jeg havde 15 æg sidste gang og dette gjorde bestemt ikke ondt under ÆU 

Imporende. Der kan man bare se hvor forskellige kroppe er 

Anmeld

3. december 2014

Holst85

(august) skriver:

Imporende. Der kan man bare se hvor forskellige kroppe er 

Jeg tror det er mere hvor forskellig lægerne er.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.