Er det hende eller mig den er galt med???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2014

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Sådan lidt groft sagt, så er du nødt til at få dig noget mere selvrespekt! Fra et objektivt synspunkt synes jeg, at du lader hende udnytte dig i voldsom grad, og i sidste ende får hun dig til at tro, at det er  dig, der er noget galt med. Det er helt skævt! Jeg tror, at det bedste du kan gøre for dig selv er, at hun ikke skal være i dit liv længere. Jeg har ret svært ved at tro på, at hun vil ændre sig, således i får et jævnbyrdigt forhold. Du har desværre vist hende, at uanset hvor groft hun træder på dig, så tilgiver du hende (det med mobilerne), og det udnytter hun. Du fortjener bedre! Luk den dør og find nogle mennesker, der bidrager positivt til dit liv. Ud fra din tekst har jeg i hvert fald temmelig svært ved at se, hvad hun giver af positive ting til dig.

Tak for svar.  

Nogle gange når nogle folk siger du er et vidunderlig glædelig hjælpende menneske. Har jeg svært ved at tro for så tænker jeg. Hvorfor har jeg så haft en skidt liv? Hvorfor de fleste veninder bedrager mig og skrider? Hvad gør jeg forkert???? 

Jeg vil stå midt om natten og gør alt for dem jeg holder af. 

Hvis jeg er så godt et menneske så må jeg havde blivet voldsomt udnyttet og til sidst fået mig til at tro at jeg er en dårlig menneske. 

(Men skal lige siges at jeg i forvejen ikk har ret meget selvtillid. Og måske i nogle menneskers øjne er jeg nok for nem at knække) 

(skyldes min fortid)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tak for at du svaret. 

Nogle gange tænker jeg. Gør jeg ikk nok for hende? Er jeg så en dårlig veninde siden hun opføre sig sådan overfor mig. Og for tiden tænker jeg tit sådan. Tænker er jeg så dårlig veninde/menneske siden nogle kan opfører sig sådan i mod mig? Men vil du være sød og forklare dumme mig  om hvordan du mener jeg skal gør? Altså ikk skrive eller noget  indtil hun skriver til mig? ( hvis hun nogensinde skriver)

Du siger det selv. Du skal ligge hende på is. Og hvis hun kontakter  dig og spørger  hvorfor hun intet  hører fra dig skal du være helt ærlig. Hvis venskabet  er stærkt kan det holde  til det 

Anmeld

5. december 2014

missyM

Hun lyder ikke som en person der er mere end en halv pot pis værd. Hun lyder umiddelbart til at have dig ret præcist om hendes lillefinger. Og hvis hun råber spring, så springer du. 

Det må simpelthen stoppes. Jeg vil anbefale dig som andre herinde at du ikke opretholder den kontakt. Du er tyldigtvis ikke hende værd

Og noget helt andet, så forstår jeg slet ikke hvorfor du har skrevet under på noget som helst for hende. - Allerede der burde dine alarm klokker ringe, for hvorfor gør hun det ikke bare selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.