Janne T. skriver:
Sådan lidt groft sagt, så er du nødt til at få dig noget mere selvrespekt! Fra et objektivt synspunkt synes jeg, at du lader hende udnytte dig i voldsom grad, og i sidste ende får hun dig til at tro, at det er dig, der er noget galt med. Det er helt skævt! Jeg tror, at det bedste du kan gøre for dig selv er, at hun ikke skal være i dit liv længere. Jeg har ret svært ved at tro på, at hun vil ændre sig, således i får et jævnbyrdigt forhold. Du har desværre vist hende, at uanset hvor groft hun træder på dig, så tilgiver du hende (det med mobilerne), og det udnytter hun. Du fortjener bedre! Luk den dør og find nogle mennesker, der bidrager positivt til dit liv. Ud fra din tekst har jeg i hvert fald temmelig svært ved at se, hvad hun giver af positive ting til dig.

Tak for svar.
Nogle gange når nogle folk siger du er et vidunderlig glædelig hjælpende menneske. Har jeg svært ved at tro for så tænker jeg. Hvorfor har jeg så haft en skidt liv? Hvorfor de fleste veninder bedrager mig og skrider? Hvad gør jeg forkert????
Jeg vil stå midt om natten og gør alt for dem jeg holder af.
Hvis jeg er så godt et menneske så må jeg havde blivet voldsomt udnyttet og til sidst fået mig til at tro at jeg er en dårlig menneske.
(Men skal lige siges at jeg i forvejen ikk har ret meget selvtillid. Og måske i nogle menneskers øjne er jeg nok for nem at knække)
(skyldes min fortid)
Anmeld