Hey i søde baby bruger
vil fortælle min historie og vil ha jeres syn på hvem af os er på den forkerte vej.
Jeg har en veninde som jeg har kendt i ca 6-7 år nu. Efter et par år stolede jeg blindt på hende og underskrev til noget angående mobiler som hun og en hun kendte skulle ha. Skal lige siges på det tidspunkt viste jeg ikk hvorfor det sku stå på mit navn og ærlig talt kendte jeg ikk til noget der hedder rki. Når men det en historie hvor jeg stolede blind på hende men endte i at jeg selv kom til at stå i rki pga hun ikk betalte det hun skulle og måtte går igennem en kamp i flere måneder hvor at betale selvskabte pengene også få de penge fra hende. Hvor det endte med at efter jeg endelig fik pengene fra hende stoppet jeg kontakten. Men jeg er et tilgivende menneske så skrev til hende efter 2 måneder og vi blev venner igen.
Hun har altid været den ekstreme pralende menneske jeg nogde ting ensinde har kendt. Serøst der intet hun ikk praler af til det mindste detalje. Efter vi kendt hinanden på 1et halvt år kom min nuværende mand i mit liv han lærte mig at stole på mig selv og elsk mig selv og fortalt mig at det ok at prale nogle gange af ting eller noget der gør en glad.
Skal lige siges uanset hvor meget hun pralede så var jeg der altid til at lytte og glæde mig på hendes vegne hver gang og hver dag og hver time.
Men da jeg begyndte at fortælle hende og prale lidt af de små ting der lykkeds i mit liv. ( mit tidligere liv fra dag jeg var 0 til jeg bliv 19 år var rigtig skidt år) så begyndte hun at se på mig som om hun tænker hold din kæft det kun mig der må ha lov til at prale og ha det godt. Serøst sådan så hun ud og siden det føles det som om det kun hende der må ha et godt liv og hader dem omkrend sig har det godt.
Fx når hun fortæller at hun har fået sig en ny sød kæreste osv og jeg lytter og er glad på hendes vegne bliver hun glad og vil gerne skrive med en i flere timer. Men nævner jeg bare en lille bitte ting som gør mig glad. Så sjovt nok svare hun ikk om man så skriver 10 beskeder.
En af de værste ting jeg har bemærket er hun vil også gerne skrive hvis jeg er ked af og har det skidt
jeg har altid været den der hjælper den gang hvor min mand før vi bliv gift da vi kun sås om weekenderne der siger jeg tit til ham at vi er nød til at stå op kl 6 om lørdagen pga jeg vil hjælpe min veninde til hockey.
Og jeg er lyttende og spørg tit hvordan hun har det osv.
Jeg har fuld forståelse for at hendes liv ikk går som hun vil ha det og er ked af at. Hende xer er idioter og hendes heldbreds er skidt og nu hun gravid med en kæreste ved et uheld og han bliv kun overtales til at blive efter 2 måneder.
Jeg forstår og er ked på hendes vegne men jeg forstår ikk vorfor skal andre ha det skidt mens hun skal ha det godt før hun vil skrive med en???
Hvad gør jeg forkert? Kære baby bruger har virkelig brug for råd
Anmeld