Med på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Chevro skriver:

Nej det er helt forståeligt!  Man vil ikke forvente for meget (;

Havde heller ikke nogen tegn med min søn, før 2 dage efter termin - så gik det ellers igang! 

Men det er da en fantstisk før-julegave 

Helt sikkert er også ved at være mere end klar! storebror spørger også dagligt maven om hvornår lillesøster kommer ud  

jeg er virkelig spændt på hvordan det bliver med 2børn, og ikke mindst hvordan den store reagerer på det!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Chevro

Mor11 skriver:

Helt sikkert er også ved at være mere end klar! storebror spørger også dagligt maven om hvornår lillesøster kommer ud  

jeg er virkelig spændt på hvordan det bliver med 2børn, og ikke mindst hvordan den store reagerer på det!  

Ja jeg har termin i Marts, med lillesøster også - så vores søn er også stolt af at lillesøster er inde i maven 

Men ja, det er spændende at se deres reaktioner!  For en ting er at sige at lillesøster er inde i maven og at de kan se maven vokser osv - men noget andet er når de er ude, de kan se og mærke og opmærksomheden pludselig er noget andet  

Anmeld

1. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Chevro skriver:

Ja jeg har termin i Marts, med lillesøster også - så vores søn er også stolt af at lillesøster er inde i maven 

Men ja, det er spændende at se deres reaktioner!  For en ting er at sige at lillesøster er inde i maven og at de kan se maven vokser osv - men noget andet er når de er ude, de kan se og mærke og opmærksomheden pludselig er noget andet  

Præcis han er heldigvis bevidst om at hun er lille og ikke kan hverken kravle eller lege, men det der med opmærksomheden og at hun skal BO her, hele tiden,  er jeg virkelig spændt på. 

Anmeld

1. december 2014

Chevro

Mor11 skriver:

Præcis han er heldigvis bevidst om at hun er lille og ikke kan hverken kravle eller lege, men det der med opmærksomheden og at hun skal BO her, hele tiden,  er jeg virkelig spændt på. 

Men tror alligevel de regner med noget 

men hvor gammel er han? (;

min vil være 3 måneder fra at blive 3 år 

Anmeld

1. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Chevro skriver:

Men tror alligevel de regner med noget 

men hvor gammel er han? (;

min vil være 3 måneder fra at blive 3 år 

Han er 3, og fik en lille kusine i foråret, så han har en lille baby i frisk erindring endnu  

Anmeld

1. december 2014

Chevro

Mor11 skriver:

Han er 3, og fik en lille kusine i foråret, så han har en lille baby i frisk erindring endnu  

Skønt  

vi har også mange i vores omgangskreds, og når han ser de helt små kalder han dem også for babyer osv, så han har også en klar opfattelse af det  men lidt noget andet når de, som du siger - skal med hjem, og blive! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.