Med på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
15 svar
6 synes godt om
1. december 2014

Højgaard

Hej.. 

Nu er tiden ved at nærme sig fødslen, og jeg tænker..

(Hvad) og hvor meget tøj skal jeg pakke til den lille til barselsdagene på sygehuset? 

Ih hvor jeg glæder mig til at hun kommer til verden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Chevro

Højgaard skriver:

Hej.. 

(Hvad) og hvor meget tøj skal jeg pakke til den lille til barselsdagene på sygehuset? 

Følger lige 

Anmeld

1. december 2014

FrkRaarup

Hej.. 

Det  er forskelligt fra fødested til fødested. Find dit sygehus online - det står der helt sikkert. 

Fandt i hvert fald mit fødesteds anbefalinger online. Og denne gang hvor jeg skal føde andet sted har jeg gjort det samme. 

Anmeld

1. december 2014

Mettefpigen

Jeg havde et afslappet sæt tøj til mig selv... Et par sæt tøj til den lille... Mobil, oplader, en børste, tandbørste  Jeg brugte ikk andet   Jeg var dybt smadret og havde pisse ondt efter fødslen, så jeg var hamrende ligeglad med hvordan jeg så ud... Jeg skulle bare ligge også hjem efter 3 dage..... 

Anmeld

1. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Til baby har jeg pakket 3sæt tøj, 1cardigan og 1bomuldshue. Og så en køredragt og futter til turen hjem. 

Anmeld

1. december 2014

Chevro

Mor11 skriver:

Til baby har jeg pakket 3sæt tøj, 1cardigan og 1bomuldshue. Og så en køredragt og futter til turen hjem. 

Hvornår har du termin? (:

Anmeld

1. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Chevro skriver:

Hvornår har du termin? (:

På søøøndag!!!! 

Anmeld

1. december 2014

Chevro

Mor11 skriver:

På søøøndag!!!! 

Ihhh! 

Ja så er man jo ved at være klar 

Der er ingen optakt eller noget? 

Anmeld

1. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Chevro skriver:

Ihhh! 

Ja så er man jo ved at være klar 

Der er ingen optakt eller noget? 

Nej det tror jeg ikke. Lige nu har jeg en anelse murren i underlivet men ikke noget jeg tror har noget videre betydning  

men man ved jo aldrig sidst var der ingen tegn før jeg bare pludselig havde småveer, så jeg forventer egentlig også at det bare går igang uden varsel denne gang gik 2dage over tid før jeg fik veer med den første, så jeg tør næsten ikke håbe for meget på en fødsel før termin hehe 

Anmeld

1. december 2014

Chevro

Mor11 skriver:

Nej det tror jeg ikke. Lige nu har jeg en anelse murren i underlivet men ikke noget jeg tror har noget videre betydning  

men man ved jo aldrig sidst var der ingen tegn før jeg bare pludselig havde småveer, så jeg forventer egentlig også at det bare går igang uden varsel denne gang gik 2dage over tid før jeg fik veer med den første, så jeg tør næsten ikke håbe for meget på en fødsel før termin hehe 

Nej det er helt forståeligt!  Man vil ikke forvente for meget (;

Havde heller ikke nogen tegn med min søn, før 2 dage efter termin - så gik det ellers igang! 

Men det er da en fantstisk før-julegave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.