?? Ser i noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2014

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

hmm ja kan da godt se den måske er lidt svær, men på den anden side ved de jo ikke at i først er gået igang efter de andre, men at i bare også har prøvet i nogen tid, tror i sidste ende ska man måske ikke tænke så meget over det, tror de alle vil blive glade, så er de små jo heller ikke så langt aldersmæssigt fra hinanden, det er også en meget god ting senere i livet,,,, hvis det var mig, ville jeg bare pakke et par små børnesko ind og skrive den var til alle til juleaften, og når de har pakket den op så gi et kæmpe smil  tror ik man ska tænke så meget over det måske kan gå galt, hellere nyde det, og HVIS der skulle ske noget, vil alle sikkert gerne støtte jer i det i stedet... 

håber du kan bruge mine ord til noget, det er bare sådan jeg ser det og ville gøre det tror jeg 

og igen STORT TILLYKKE 

Jeg vil helt sikkert tage det til mig

min brors ældste og min ældste er fra samme år. Min nevø fra maj og min søn fra juni. Så de er tæt!

jeg tænker også de bare må tage det som det er! Det er vores beslutning. Og vi glæder os! 

Har den seneste tid hæklet babytæppe, og er lige ved at være færdig. Tænker det også er en mulighed at vise det til de forskellige og det er den måde de får det at vide på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.