?? Ser i noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2014

Stjerneskud84

Jeg kan hvert fald godt se en streg.. Et forsigtigt tillykke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

Holst85

Et forsigtigt tillykke, vi er næsten lige langt, jeg er dog kun 2+6 hvis mine æg har sat sig fast.. Hvad jeg jo håber på smiler.. 

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

Tak allesammen!! Det er stadig ikke til at forstå! Det er gået meget hurtigt fra vi valgte at starte med en til, og til vi rent faktisk har en positiv test! Et rigtig ønske og julemirakel barn

har to børn i forvejen.. Så har prøvet det et par gange, men det er stadig ligeså spændende som de to store

Anmeld

4. december 2014

Anonym trådstarter

Tog denne igår! Og ikke med morgen urin! Jeg er faktisk selv sikker nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2014

Bak

Anonym skriver:

Tog denne igår! Og ikke med morgen urin! Jeg er faktisk selv sikker nu

Stort tillykke med 3'eren

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Stort tillykke med 3'eren

Tak! Kan ikke finde ud af hvordan jeg får anonym fra nu! Har skrevet på december listen også 

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Taget idag 4+0 

meget udvikling i testen og ikke med morgen urin!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2014

Heidi.R.

Anonym skriver:

Taget idag 4+0 

meget udvikling i testen og ikke med morgen urin!!

tillykke  den ser fin ud, sikke en dejlig julenyheds gave i får og ikke mindst for forældrene, super god julegave til dem 

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

tillykke  den ser fin ud, sikke en dejlig julenyheds gave i får og ikke mindst for forældrene, super god julegave til dem 

Tusind tak

jeg ved bare ikke hvordan vi skal fortælle det endnu!! Jeg har to børn i forvejen. 

Min bror har to sidst ankommende her i september i år! 

Min svoger og hans kæreste venter deres første til april! Og vi vil ikke tage noget fra dem! Er bange for de vil tro vi kun er blevet gravide pga dem! Hvilket vi på ingen måde er! Vi fandt ud af efter at ha set min sidste nevø, at hvis vi skulle ha flere skulle vi nok til at begynde! Inden de to store blev alt for store. ( har pseudotvillinger) min mand og jeg vidste begge at vi gerne ville ha nr 3. Men ingen ved vi gerne ville! Nu er den der så! 

Og nu er jeg mega bange for hvad de forskellige siger! Ved min bror og hans kæreste vil blive så glade på vores vegne, de så vores ansigter da vi så min lille nevø, og deres kommentar var bare, se at kom igang!!

Men er virkelig nervøs for hvad de andre vil sige!

Nogen der har forslag til hvordan man kan sige det til de forskellige, altså bedsteforældre, jeg vil først sige det til hele familien efter nakkefoldscanningen!

Anmeld

5. december 2014

Heidi.R.

Tusind tak

jeg ved bare ikke hvordan vi skal fortælle det endnu!! Jeg har to børn i forvejen. 

Min bror har to sidst ankommende her i september i år! 

Min svoger og hans kæreste venter deres første til april! Og vi vil ikke tage noget fra dem! Er bange for de vil tro vi kun er blevet gravide pga dem! Hvilket vi på ingen måde er! Vi fandt ud af efter at ha set min sidste nevø, at hvis vi skulle ha flere skulle vi nok til at begynde! Inden de to store blev alt for store. ( har pseudotvillinger) min mand og jeg vidste begge at vi gerne ville ha nr 3. Men ingen ved vi gerne ville! Nu er den der så! 

Og nu er jeg mega bange for hvad de forskellige siger! Ved min bror og hans kæreste vil blive så glade på vores vegne, de så vores ansigter da vi så min lille nevø, og deres kommentar var bare, se at kom igang!!

Men er virkelig nervøs for hvad de andre vil sige!

Nogen der har forslag til hvordan man kan sige det til de forskellige, altså bedsteforældre, jeg vil først sige det til hele familien efter nakkefoldscanningen!

hmm ja kan da godt se den måske er lidt svær, men på den anden side ved de jo ikke at i først er gået igang efter de andre, men at i bare også har prøvet i nogen tid, tror i sidste ende ska man måske ikke tænke så meget over det, tror de alle vil blive glade, så er de små jo heller ikke så langt aldersmæssigt fra hinanden, det er også en meget god ting senere i livet,,,, hvis det var mig, ville jeg bare pakke et par små børnesko ind og skrive den var til alle til juleaften, og når de har pakket den op så gi et kæmpe smil  tror ik man ska tænke så meget over det måske kan gå galt, hellere nyde det, og HVIS der skulle ske noget, vil alle sikkert gerne støtte jer i det i stedet... 

håber du kan bruge mine ord til noget, det er bare sådan jeg ser det og ville gøre det tror jeg 

og igen STORT TILLYKKE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.