Heidi.R. skriver:
tillykke
den ser fin ud, sikke en dejlig julenyheds gave i får og ikke mindst for forældrene, super god julegave til dem 

Tusind tak
jeg ved bare ikke hvordan vi skal fortælle det endnu!! Jeg har to børn i forvejen.
Min bror har to sidst ankommende her i september i år!
Min svoger og hans kæreste venter deres første til april! Og vi vil ikke tage noget fra dem! Er bange for de vil tro vi kun er blevet gravide pga dem! Hvilket vi på ingen måde er! Vi fandt ud af efter at ha set min sidste nevø, at hvis vi skulle ha flere skulle vi nok til at begynde! Inden de to store blev alt for store. ( har pseudotvillinger) min mand og jeg vidste begge at vi gerne ville ha nr 3. Men ingen ved vi gerne ville! Nu er den der så!
Og nu er jeg mega bange for hvad de forskellige siger! Ved min bror og hans kæreste vil blive så glade på vores vegne, de så vores ansigter da vi så min lille nevø, og deres kommentar var bare, se at kom igang!!
Men er virkelig nervøs for hvad de andre vil sige!
Nogen der har forslag til hvordan man kan sige det til de forskellige, altså bedsteforældre, jeg vil først sige det til hele familien efter nakkefoldscanningen!
Anmeld